2010-01-29
25 stycznia - Ogólnopolski Dzień Sekretarek i Asystentek
29 stycznia 2010 r. w Hotelu Gromada w Warszawie odbyły się uroczyste obchody Ogólnopolskiego Dnia Sekretarki i Asystentki. W uroczystości wzięli udział:
-Zarząd i członkinie EUMA-Poland
-przedstawiciele sponsorów i sympatyków Stowarzyszenia
-laureatka i uczestniczki Konkursu Asystentka Roku 2009.
Głównym punktem programu uroczystości było wręczenie Certyfikatu-Asystentka Roku 2009, „Złotego Spinacza" i nagród dodatkowych laureatce tegorocznego konkursu- Pani Natalii Zalewskiej z firmy Tchibo. W tym roku sponsorami byli: Infor, HIGH5 Training Group, Trodat, Hotel Gromada i Restaurtacja Belvedere.
Jeszcze raz serdecznie gratulujemy!
Ze względu na niedawne obchody 15-lecia EUMA Grażyna Stelmaszczyk (przewodnicząca w latach 2000-2004) przedstawiła prezentację: historię, dokonania i najważniejsze wydarzenia Stowarzyszenia.
Podniesiony został również problem daty Dnia Sekretarki.Tylko w Polsce jest on obchodzony 25 stycznia.
Większość krajów Europy obchodzi dzień sekretarki 16 kwietnia. Zarząd EUMA i środowisko sekretarek rozważa możliwość zmiany daty naszych obchodów. Chętnie poznamy Państwa zdanie.
2015-09-29
Badanie satysfakcji pracowników w firmie to jedno z istotnych narzędzi, służących do zarządzania zasobami ludzkimi. Zmotywowany i zaangażowany pracownik efektywniej wykonuje swoje obowiązki. Przyjrzyjmy się bliżej jak sprostać oczekiwaniom pracowników, by środki na benefity pracownicze przeznaczać na rzeczywiste potrzeby. Jakich zmian w podejściu do zarządzania personelem potrzebują firmy?
2014-12-08
Problematyka motywowania należy do jednej z najbardziej złożonych w psychologii i najbardziej rozbudowanych w zarządzaniu. Jednak cała ta niezwykle obszerna i bardzo wyspecjalizowana wiedza jest niemal całkowicie bezużyteczna dla menedżera, który na co dzień zmagać się musi z problemami podtrzymania zaangażowania ludzi w bieżącą realizację wyznaczanych przez siebie celów. Ponad dekada doświadczenia w pracy jako menedżera sprzedaży, a następnie równie długi okres w charakterze trenera przekonały mnie, że menedżerowie potrzebują rozwiązań opartych na naukowej wiedzy, lecz odpowiadających na bardzo konkretne potrzeby ich organizacji. W oparciu o tę refleksję powstał autorski Pięcioczynnikowy Model Zaangażowania będący rodzajem mapy drogowej po złożonych zagadnieniach motywowania, w którym akcent położony jest na praktyczne rozwiązania problemów z jakimi kierownicy i pracownicy najczęściej spotkają się w naszym kraju.