2009-01-18
Asystentką Roku 2008 w konkursie organizowanym przez European Management Assistants została uczestniczka naszego szkolenia-Pani Marta Obrębska z firmy Waterman International Polska Sp. z o.o. Serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia! European Management Assistants to międzynarodową organizacją sekretarek i asystentek. Została założona w 1974, a dziś reprezentowana jest w 25 krajach Europy. EUMA jest rzecznikiem interesów sekretarek, asystentek i rozwija wszechstronną działalność zmierzającą do podnoszenia rangi tego zawodu oraz dąży do kształtowania opinii, że sekretarka jest ważnym członkiem zespołu kierowniczego. W Polsce organizacja działa od 1994 i co roku organizuje Konkurs na Asystentkę Roku. Podczas dwu etapowego konkursu kandydatki muszą wykazać się m.in. znajomością języka obcego, korespondencji, pracy z komputerem, etykiety, Public Relations, umiejętnością odpowiedniego zachowania w nieprzewidzianych okolicznościach. Bardzo cieszy nas fakt, że od kliku lat zwyciężają uczestniczki naszych szkoleń.
2017-03-15
Na człowieka przychodzącego do nowej pracy czeka cały arsenał szkoleń przygotowujących do podjęcia tejże pracy – instrukcje obsługi maszyn i urządzeń, szkolenia wprowadzające w specyfikę firmy, szkolenia produktowe, jakiś on job training czy wreszcie szkolenia bhp – ogólne i stanowiskowe.
2014-11-08
Osoby tworzące działy HR często wspominają, że mimo starań, wciąż wpadają na “mury nie do przebicia” – mury tworzone przez menedżerów, kierowników, specjalistów, pracowników liniowych… Projekty działu HR, wynikające z dogłębnej analizy sytuacji i dające dużą szansę na podniesienie jakości pracy, są blokowane, nieracjonalnie modyfikowane a nawet odrzucane bez sensownego powodu już w fazie wdrażania. Jak temu zaradzić? Jakie konkretne kroki podjąć, by trud włożony w przygotowanie narzędzi, takich jak system ocen okresowych, ścieżki rozwoju czy model kompetencyjny przyniósł spodziewany rezultat?