2011-07-01
Na zamówienie Krajowej Spółki Cukrowej S.A. przeprowadziliśmy 2 edycje szkolenia z tematu: Profesjonalna obsługa klienta. Uczestnicy nie tylko ocenili szkolenie jako bardzo dobre (średnia ocen 5 w skali 5) ale również komentowali: \"Życzyłbym sobie więcej takich trenerów\", \"Dziękuję za dwa ciekawe dni\",\" Pełen profesjonalizm, ciekawe przykłady\", \"Tak trzymać!\"....
2015-11-13
Co nas ożywia, dodaje energii i… zwiększa wyniki
Coraz częściej pracodawcy zadają sobie pytanie, co naprawdę motywuje pracowników? Czy wszyscy pracują tylko dla pieniędzy? Czy motywowanie wysoką premią nie jest drogą na skróty? W strukturach każdej organizacji znajdziemy reprezentantów kilku pokoleń, a każdy wiek rządzi się swoimi prawami. Przyjrzyjmy się co motywuje Polaków do pracy.
2014-12-08
Problematyka motywowania należy do jednej z najbardziej złożonych w psychologii i najbardziej rozbudowanych w zarządzaniu. Jednak cała ta niezwykle obszerna i bardzo wyspecjalizowana wiedza jest niemal całkowicie bezużyteczna dla menedżera, który na co dzień zmagać się musi z problemami podtrzymania zaangażowania ludzi w bieżącą realizację wyznaczanych przez siebie celów. Ponad dekada doświadczenia w pracy jako menedżera sprzedaży, a następnie równie długi okres w charakterze trenera przekonały mnie, że menedżerowie potrzebują rozwiązań opartych na naukowej wiedzy, lecz odpowiadających na bardzo konkretne potrzeby ich organizacji. W oparciu o tę refleksję powstał autorski Pięcioczynnikowy Model Zaangażowania będący rodzajem mapy drogowej po złożonych zagadnieniach motywowania, w którym akcent położony jest na praktyczne rozwiązania problemów z jakimi kierownicy i pracownicy najczęściej spotkają się w naszym kraju.