2012-02-14
Już 5 rok wspieramy naszego klienta, AEGON S.A., w rozwoju pracowników. W tym roku prowadzimy cykl szkoleń z tematów: Zarządzanie projektami i Trudne rozmowy.
2015-04-15
Inwestowane w rozwój pracowników to imperatyw strategiczny dla większości organizacji, ale podobnie jak w przypadku każdej inwestycji, i ta nie jest wolna od ryzyka. Jak zmniejszyć ryzyko bez stosowania krótkowzrocznego podejścia i traktowania ludzi jako towar?
#zarzadzanie zespolem #szkolenia #hr #zarządzanie szkoleniami #zarządzanie zespolem
2019-03-13
Ze względu na to, że nurt coachingu systematycznie zyskuje na znaczeniu - praktycy i badacze tego obszaru poświęcają coraz większą uwagę tematyce określania i rozwoju kompetencji coachów. Kompetencje coachów są najczęściej badane i ustalane przez ekspertów oraz instytucje prowadzące kursy i wspierające praktykę coachingową (np. ICF ). Wiele z tych kompetencji bezpośrednio wiąże się z obszarem inteligencji emocjonalnej. W niniejszym tekście przedstawiono wyniki badań w zakresie reprezentowanych przez doświadczonych coachów składników inteligencji emocjonalnej według modelu PRISM.