2012-10-22
Wspólnie z naszym partnerem merytorycznym prowadzimy kompleksowy projekt stworzenia i wdrożenia standardów sprzedaży i obsługi Klient, który jest elementem strategii FAIR PLAY Banku. Najważniejszymi elementami tego projektu było opracowanie szczegółowego planu wdrożenia koncepcji FAIR PLAY w oddziałach oraz wypracowanie standardów FAIR PLAY dla doradców Klienta. Projekt obejmował liczne działania doradczo szkoleniowe: - audyt sytuacji, - analizę ryzyk w projekcie - mapowanie procedur i procesów, - moderowanie zespołów projektowych, - szkolenia z zarządzania zmianą i zarządzania projektem dla Zespołu Projektowego; - szkolenia dla Regionalnych Szefów Sprzedaży; - wsparcie komunikacyjne.
2015-09-07
„Digital Natives” czy „Pokolenie iPoda” zrewolucjonizowało rynek pracy, a ich wartość szacuje się na ponad 200 milionów dolarów. Roszczeniowi, ambitni czy głodni wrażeń? A może młodzi ludzie, z konkretnymi oczekiwaniami?
2014-12-01
Wraz z rozwojem internetu, urządzeń mobilnych i innych nowinek technologicznych, które z dnia na dzień bardziej integrują się z naszym życiem coraz cięższe staje się skoncentrowanie uwagi na jednej poszczególnej czynności. Wszędzie gdzie spojrzysz jesteś otoczony przez rywalizujące ze sobą o twój czas i uwagę polecenia, które wymagają od Ciebie wielozadaniowości.