2013-03-11
Rok 2013 rozpoczynamy szkoleniami dla firmy Kapsch Telematic Services Sp. z o.o W ramach współpracy zrealizowaliśmy szkolenia z zakresu: prezentacji i wystąpień publicznych, zarządzania zespołami, modelowania procesów biznesowych (dwa poziomy zaawansowania) W szkoleniach wzięło udział ponad 90 osób. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za niezwykłe doświadczenie współpracy.
2020-03-24
Wyobraź sobie, że leżysz w wygodnym, ciepłym łóżku. W sypialni panuje ciemność i błoga cisza, które mają pomóc Ci odpłynąć w objęcia Morfeusza. To idealny moment, żeby zasnąć i nie myśleć o tych wszystkich problemach, które spadają na Ciebie w tym trudnym i nowym dla nas wszystkich okresie. Wtem pojawia się ona. Korbka nawracających, trudnych myśli dotyczących problemów, niezałatwionych spraw, czarnych wizji przyszłości lub tego czego nie udało się załatwić w przeszłości. „Co będzie, jeśli?”, „Jak sobie poradzę?”, „Czy sytuacja się ustabilizuje?”, „Ile to potrwa?”
2018-07-13
Warto sobie uświadomić, że tylko nieliczni pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmiany (naprawdę jest ich niewielu), dla większości jest to wyjście ze strefy komfortu. Ciekawe może być, iż fazy procesu zmiany są dla wszystkich takie same, różni się tylko czas jaki spędzimy w danej fazie. Nie ważne czy zmiana jest dla nas pozytywna, neutralna czy negatywna, reagujemy na nie przechodząc przez cztery fazy. Dlatego bardzo istotne jest dobre przygotowanie się do wdrażania każdej zmiany, szczególnie ważny jest proces komunikacji.