2017-06-03
2015-03-06
Taktyki budowania zaufania i wzajemnego szacunku w zespole niezbędne są do osiągnięcia zawodowego sukcesu. Jeśli chcesz rozwinąć swoją karierę i profesjonalnie zarządzać zespołem to przestrzegaj tych 5 prostych zasad:
2014-11-08
Osoby tworzące działy HR często wspominają, że mimo starań, wciąż wpadają na “mury nie do przebicia” – mury tworzone przez menedżerów, kierowników, specjalistów, pracowników liniowych… Projekty działu HR, wynikające z dogłębnej analizy sytuacji i dające dużą szansę na podniesienie jakości pracy, są blokowane, nieracjonalnie modyfikowane a nawet odrzucane bez sensownego powodu już w fazie wdrażania. Jak temu zaradzić? Jakie konkretne kroki podjąć, by trud włożony w przygotowanie narzędzi, takich jak system ocen okresowych, ścieżki rozwoju czy model kompetencyjny przyniósł spodziewany rezultat?