2018-09-13
Prowadzimy projekt z komunikacji z klientem dla
Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie.
Projektem objęci są wszyscy pracownicy, podzieleni na 18 grup szkoleniowych. Wspólnie pracujemy nad stworzeniem najlepszych standardów w obsłudze klienta, poprawą obsługi trudnych klientów i radzeniem sobie z emocjami.
2014-12-01
Wraz z rozwojem internetu, urządzeń mobilnych i innych nowinek technologicznych, które z dnia na dzień bardziej integrują się z naszym życiem coraz cięższe staje się skoncentrowanie uwagi na jednej poszczególnej czynności. Wszędzie gdzie spojrzysz jesteś otoczony przez rywalizujące ze sobą o twój czas i uwagę polecenia, które wymagają od Ciebie wielozadaniowości.
2019-02-08
Na przestrzeni ostatnich 30 lat dowiedzieliśmy się o ludzkim mózgu więcej, niż kiedykolwiek wcześniej. Organizacje sektora publicznego i prywatnego na całym świecie śledzą efekty badań w dziedzinie neuronauki. Zwracają baczną uwagę na to, w jaki sposób neuronauka może pomóc w lepszym zrozumieniu specyfiki ludzkich zachowań, a dzięki temu podnieść efektywność działania firm.