Marta Pokutycka-Mądrala

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy w Nationale-Nederlanden. Odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną, CSR oraz działania z zakresu Public Affairs. Z wykształcenia Absolwentka Socjologii UW. Dodatkowo absolwentka MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, jak również studiów podyplomowych z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji finansowej, projektów społecznych oraz zarządzania zasobami ludzkimi.

Dodatkowo pełni rolę Rzecznika Prasowego dla spółki ubezpieczeniowej i emerytalnej. Odpowiadała między innymi za kompleksowy projekt komunikacji PRowej wokół ubezpieczenia na wypadek zachorowania na nowotwór, który został nagrodzony Złotym Spinaczem w 2013 roku. Wcześniej odpowiadała za komunikację korporacyjną oraz relacje z mediami w branży FMCG w firmie Cadbury, której częścią była marka Wedel. Uczestniczyła w dużym projekcie przejęcia biznesu Wedla przez japońsko-koreańską firmę LOTTE. Od strony PRowej prowadziła także współpracę z UEFA Euro 2012, realizując między innymi niestandardowy projekt studia na dachu fabryki Wedla, z którego TVP dokonywało transmisji wydarzeń sportowych. Przewodnicząca Zespołu Jurorów konkursu Złote Spinacze – prestiżowego konkursu oceniającego projekty z zakresu PR i komunikacji.

Kontakt: