Gra szkoleniowa

Management Game

Fascynująca rywalizacja przedstawiająca działanie firmy „z lotu ptaka”

Gra Management Game znakomicie symuluje cykl zarządzania biznesem, zarówno z perspektywy dużej, jak i małej firmy. Drużyny rywalizują na symulowanym rynku w perspektywie 3-5 letniej a ich zadaniem jest jak największe podwyższenie wartości zarządzanych przez siebie przedsiębiorstw.

W trakcie gry uczestnicy podejmują szereg złożonych decyzji dotyczących budżetowania, inwestowania, wydatków marketingowych i sprzedażowych, zarządzania projektami strategicznymi, kupna badań rynku, nakładów w rozwój jakości. Na koniec każdego cyklu gry opracowują sprawozdania finansowe, a trener prowadzący szkolenie przedstawia wyniki osiągnięte przez poszczególne zespoły po konkretnym roku.

Idealna jako element szkoleń z zarządzania, marketingu i sprzedaży. Niezastąpiona przy wyjazdach integracyjnych – emocje i team building gwarantowane...

Dla kogo

Gra Management Game adresowana jest do bardzo szerokiego kręgu adresatów – od stażystów aż do członków zarządu; możliwe są różne stopnie złożoności tej symulacji. Istnieje możliwość jej dopasowania do warunków większości sektorów, co pozwala uczestnikom na lepsze zrozumienie funkcjonowania całości firmy, dzięki czemu lepiej są w stanie zrozumieć jej cele.

W grze Management Game brały do tej pory osoby z kadry zarządzającej, specjaliści zarządzania zasobami ludzkimi, osoby z działów badawczo-rozwojowych, logistycy, marketerzy, salesmani, controllerzy i finansiści.

Organizacja

Optymalny czas na rozegranie gry Management Game to 7-8 godzin, istnieje jednak możliwość przeprowadzenia krótszej wersji (4-5 godzinnej) lub gry dwudniowej lub nawet trzydniowej (12-20 godzin).

Specyfika rywalizacji rynkowej w grze sprawia, że najlepiej sprawdza się ona w grupach 6-32 osobowych. Można dopasować ją jednak także do grup 3-5 osobowych, wówczas ma ona duże walory konsultingu i coachingu. Przy grupach powyżej 32 osób proponujemy podział szkolonej grupy na kilka mniejszych zespołów. Optymalna grupa szkoleniowa to 8-16 osób.

Interaktywny charakter gry sprawia, że można je przeprowadzać zarówno w salach szkoleniowych jak również w sezonie jako intelektualne szkolenie outdoor. Edycje Management Game przeprowadzane już były m.in. w... jaskini oraz na plaży.

Korzyści

  • Zdobycie umiejętności budowania efektywnej strategii przewagi rynkowej nad konkurencją.
  • Zrozumienie roli planowania i budżetowania oraz badań i analiz w osiągnięciu sukcesu przez firmę.
  • Poznanie specyfiki zarządzania całością firmy, złożonością jej funkcjonowania, naturalnymi konfliktami występującymi między działami.
  • Dla osób nie mających dużego doświadczenia z finansami – zrozumienie najważniejszych sprawozdań finansowych i zachowania się kosztów.
  • Dostarczenie naturalnego doświadczenia do dyskusji w dalszej części szkolenia w zakresie wielu tematów: planowania strategicznego i marketingowego, zarządzania zespołem, efektywności działań marketingowych i sprzedażowych, zarządzania projektem i innych.
Powrót do listy gier