Moduł

Trudne rozmowy, trudne sytuacje w pracy menadżera.

#

Jak prowadzić rozmowy oceniające i dyscyplinujące? Jak komunikować trudne decyzje?

Cele modułu

Odpowiemy na pytania: jak prowadzić rozmowy oceniające, dyscyplinujące, jak wykorzystać trudne sytuacje do rozwoju siebie i zespołu?

Program modułu:

  1. Ocena wyników pracy:
    • Cele i korzyści z oceniania.
    • Psychologiczne pułapki oceniania.
    • Jak prowadzić rozmowy oceniające? 
    • Scenariusz rozmowy, praca z arkuszem oceny okresowej -case study.
    • Zmiany po rozmowie oceniającej.
    • Wspieranie w uczeniu się i podejmowanie działań korygujących;
  2. Przeprowadzanie trudnych rozmów
    • Komunikowanie trudnych decyzji.
    • Rozmowa dyscyplinująca pracownika - trening umiejętności.
    • Rozmowa zwalniająca.
    • Jak radzić sobie z emocjami własnymi i pracowników?
    • Jak zapobiegać błędom popełnianym w trakcie kluczowych rozmów?
  3. Menadżer wobec konfliktu:
    • Czym jest konflikt? Typowe symptomy, przyczyny.
    • Po co nam konflikt?
    • Strategie reagowania w sytuacji konfliktowej.
    • Jak przeramować konflikt na okazję do rozwoju jednostki i całego zespołu?

 

Metody szkoleniowe

Powrót do programu