Moduł
Trudne rozmowy, trudne sytuacje w pracy menadżera.
Jak prowadzić rozmowy oceniające i dyscyplinujące? Jak komunikować trudne decyzje?
Cele modułu
Odpowiemy na pytania: jak prowadzić rozmowy oceniające, dyscyplinujące, jak wykorzystać trudne sytuacje do rozwoju siebie i zespołu?
Program modułu:
- Ocena wyników pracy:
- Cele i korzyści z oceniania.
- Psychologiczne pułapki oceniania.
- Jak prowadzić rozmowy oceniające?
- Scenariusz rozmowy, praca z arkuszem oceny okresowej -case study.
- Zmiany po rozmowie oceniającej.
- Wspieranie w uczeniu się i podejmowanie działań korygujących;
- Przeprowadzanie trudnych rozmów
- Komunikowanie trudnych decyzji.
- Rozmowa dyscyplinująca pracownika - trening umiejętności.
- Rozmowa zwalniająca.
- Jak radzić sobie z emocjami własnymi i pracowników?
- Jak zapobiegać błędom popełnianym w trakcie kluczowych rozmów?
- Menadżer wobec konfliktu:
- Czym jest konflikt? Typowe symptomy, przyczyny.
- Po co nam konflikt?
- Strategie reagowania w sytuacji konfliktowej.
- Jak przeramować konflikt na okazję do rozwoju jednostki i całego zespołu?
Powrót do programu