Szkolenie (stacjonarne / online) Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem PREMIUM

#zarzadzanie zespolem szkolenie

Od Ja do Ty. Jak skutecznie i efektywnie kierować ludźmi?

Jest różnica między zainteresowaniem a oddaniem. Gdy jakaś czynność cię interesuje, wykonujesz ją tyko wtedy, gdy jest ci wygodnie. Jeśli zaś jesteś czemuś oddany, nie ma żadnych wymówek, liczą się jedynie wyniki.
Ken Blanchard

Korzyści ze szkolenia

  • udoskonalisz umiejętność motywowania pracowników do działania,
  • wykształcisz nawyki potrzebne do dobrej komunikacji zadaniowej,
  • poznasz zasady udzielania precyzyjnej informacji zwrotnej,
  • nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
  • zrozumiesz znaczenie właściwego doboru stylu kierowania ludźmi ze względu na etap rozwoju grupy i poszczególnych jej członków.
  • 2024-04-04 2024-04-05 04 - 05 kwietnia 2024, Warszawa
  • 2024-05-07 2024-05-08 07 - 08 maja 2024, Warszawa
  • 2024-06-11 2024-06-12 11 - 12 czerwca 2024, Poznań
  • 2024-06-20 2024-06-21 20 - 21 czerwca 2024, Warszawa
  • 2024-08-22 2024-08-23 22 - 23 sierpnia 2024, Warszawa
  • 2024-09-26 2024-09-27 26 - 27 września 2024, Warszawa
  • 2024-10-29 2024-10-30 29 - 30 października 2024, Warszawa

Program szkolenia Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem PREMIUM

  1. Profil  skutecznego menadżera:
    • mocne strony pozwalające osiągnąć sukces,
    • rola menadżera w procesach firmowych (cykl życia pracownika),
    • kryteria efektywnego kierowania,
    • konsekwencje „zamrożenia" zarządzania w zespole,
    • jednominutowa lekcja klasyki zarządzania: planowanie, organizowanie, kierowanie, kontrolowanie.
  2. Awans kierowniczy, czyli DUŻA zmiana - jak poradzić sobie ze zmianą?
  3. Budowanie autortetu- wczoraj kolega, dzisiaj szef:
    • od czego zacząć swoje działania?
    • jak ułożyć relacje z dotychczasowymi kolegami?
    • jak radzić sobie z oporem i trudnymi sytuacjami?
    • jak prowadzić szczere i odważne rozmowy?
  4. Do's & Don't managerskie" wspólne wypracowanie działań sprzyjających pracy managera i tych, które negują jego pozycję.
  5. 10 błędów managerskich" i jak ich unikać?
  6. Jak przekazać to, co jest dla mnie ważne i na czym mi zależy? - czyli od czego powinien zacząć nowy szef - „expose szefa".
  7. Zarządzanie dopasowane - dopasowana komunikacja jako źródło sukcesu w zarządzaniu:
    • czym jest zarządzanie dopasowane?
    • od diagnozy kompetencji po dopasowanie stylu zarządzania,
    • poziomy kompetencji pracowników - ćwiczenie „analiza podległego zespołu" 
    • cykl OAPD w podnoszeniu efektywności działań menedżera w zespole: obserwacja - analiza - planowanie - działanie w ćwiczeniu „szeregowanie".
  8. Komunikacja w relacjach przełożony/podwładny:
    • zasady i struktura udzielania informacji zwrotnej,
      • fakty a interpretacje w wyrażaniu oceny,
      • sankcje a konsekwencje,
      • konstruktywna informacja zwrotna w ocenie pracy i osiąganych wyników - struktura FUKO,
      • model UF w przekazywaniu utrwalających informacji zwrotnych,
    • jak wydawać polecenia, kiedy polecenie a kiedy prośba?
    • komunikacja jedno i dwukierunkowa z wykorzystaniem aplikacji elektronicznych.
  9. Zarządzanie zespołem przez delegowanie uprawnień:
    • stopnie i reguły delegowania,
    • jak wyznaczyć właściwą osobę do właściwego zadania?
    • co zrobić, aby delegowanie było skuteczne?  
    • czego delegować zdecydowanie nie warto?
    • struktura rozmowy delegującej,
    • „opory w delegowaniu" - źródła i sposoby ich przełamywania,
    • jak wzbudzić odpowiedzialności pracowników w oparciu o model 5W2H?
  10. Monitorowanie pracy:
    • struktura rozmowy monitorującej,
    • jak rozmawiać kiedy efekty nie są dla nas zadowalające?
  11. Zarządzanie przez motywowanie i angażowanie pracowników:
    • motywacja przez duże M czyli jak motywować, żeby zmotywować?
    • dla kogo i dlaczego ludzie pracują? motywacja wewnętrzna a motywowanie pracowników,
    • „co motywuje Twoich współpracowników?" - znaczenie indywidualnego podejścia,
    • budowanie motywacji w oparciu o cel działania.
  12. Zakończenie i podsumowanie szkolenia:
    • przegląd zagadnień ćwiczonych w trakcie szkolenia,
    • technika „most w przyszłość" - jak mogę wykorzystać nowe umiejętności w swojej pracy? - sesja informacji zwrotnych.
    • przekazanie zadań rozwojowych.

Opinie o szkoleniu:

  • Agnieszka, Home Broker
    Dużo informacji i ciekawy sposób ich przekazywania.
  • Piotr, AEGON S.A.
    Trener wykazał się fachową wiedzą. Szkolenie było prowadzone w sposób bardzo interesujący. Przydałyby się kolejne dni-ciekawy temat.
  • Katarzyna, AEGON S.A.
    Atmosfera, jasny przekaz wiedzy, liczne odwołania do naszych doświadczeń.
  • Aleksandra, AEGON S.A.
    Fajny sposób przekazywania informacji.
  • Katarzyna, Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Bardzo płynnie prowadzone szkolenie, w bardzo ciekawy sposób, przedstawienie wielu przykładów.
  • Katarzyna, Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Zajęcia bardzo interesujące, miła atmosfera.
  • Małgorzata, Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Czas szkolenia będę wspominać bardzo miło: komunikatywność, ciekawa osobowość, szeroka wiedza, miła atmosfera, ciekawe przykłady z życia.
  • Barbara, Centrum Nauki Kopernik
    Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i zadowolona, obsługą, trenerem i atmosferą.
  • Justyna, Barilla Poland Sp. z o.o.
    Bardzo dobre szkolenie: forma przekazu, kontakt trenera z grupą.
  • Agnieszka, Ministerstwo Gospodarki
    Super! Dziękuję:) temat ..rzeka-tylko powinno trwać dłużej!:)
  • Marta, Fundacja MSP
    Świetne szkolenie. Dużo ćwiczeń.
  • Katarzyna, Fundacja MSP
    Sposób przekazywania wiedzy przez trenera bardzo interesujący, dużo ciekawych przykładów.
  • Mieczysław, TB Inwestycje sp. z o.o.
    Bezpośredni kontakt z instruktorem, fachowa wiedza, przystępność przekazywania.Bardzo przydatne szkolenie poprawiające sposób zarządzania zespołem.
  • Błażej , OTTO Polska
    Dziękuję za ciekawą i merytoryczną wiedzę.
  • Michał , Asseco Poland S.A.
    Rewelacyjne szkolenie i miło się czas spędzało:)
  • Joanna, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
    Nic dodać, nic ująć !
  • Magdalena, Ministerstwo Gospodarki
    Bardzo dobry kontakt z trenerem, dużo ćwiczeń, wiedza praktyczna.
  • Magdalena, Ministerstwo Gospodarki
    Bardzo dobry kontakt z trenerem, dużo ćwiczeń, wiedza praktyczna.
  • Joanna, Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o.
    Bardzo dobre szkolenie. Trener godny polecenia.
  • Martyna, Dobroplast
    Szkolenie przekroczyło moje oczekiwania. Dawno nie byłam na takim szkoleniu. Dużo narzędzi do natychmiastowego wykorzystania. O wnioskach z gry szybko nie zapomnę.
  • Piotr, Kefal
    Miałem wątpliwości co do szkoleń. I byłem w błędzie. Wracam do firmy z gotowymi pomysłami. Dzięki Piotr.
  • Bogusław, ODR
    Pełen profesjonalizm. Myślałem,że już nikt nie jest mnie w stanie niczym zaskoczyć.
  • Lucyna, Ekosad
    Profesjonalne i merytoryczne. Takie jak być powinno.
  • Przemek, TBS Inwestycje
    Świetne szkolenie.
  • Mariusz, Auchan
    Nawet dla wymagających. Polecam.
  • Marek, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Elastyczny trener, dostosowujący treści szkolenia do oczekiwań uczestników.
  • Sylwia, Optima
    Szkolenie było super zorganizowane!
  • Marlena, Spółdzielnia Usługowa VIG Ekspert
    Praktyczne i aktywne uczestniczenie w zadaniach zaaranżowanych przez trenera, nie tylko sucha teoria. Super!
  • Martyna, RWE Polska S.A.
    Szkolenie było prowadzone w bardzo jasny i klarowny sposób. Ćwiczenia angażowały wszystkich uczestników, pokazując nam wartości, których się tu uczyliśmy.
  • Joanna, BIG FOUR Group
    Prowadząca miała ogromną wiedzę merytoryczną, umiała ją przekazać w sposób czytelny ale przede wszystkim ciekawy. Bardzo podobało mi się przeniesienie teorii na praktykę oraz pomoc w doborze narzędzi już w mojej rzeczywistej codziennej pracy.
  • Łukasz, ABM Greiffenberger Polska Sp. z o.o.
    Uważam, że poziom merytoryczny i sposób prowadzenia jak również skupiania uwagi na realizacji założeń szkolenia jest wart polecenia.
  • Maria, Kimball
    Doskonały kontakt z prowadzącym, pobudzanie zaangażowania uczestników, jasność i obrazowość przekazu.
  • Monika, Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.
    Szkolenie interesujące, kompetentny prowadzący z dużą umiejętnością przekazywania wiedzy.
  • Anna, PCBC SA
    Szkolenie uświadamia istotne aspekty w zachowaniu Managera i dostarcza konkretne narzędzia wspierające pracę Managera.
  • Mariusz, Spółdzielnia Vienna Insurance Group IT Polska
    To szkolenie to bardzo dobry sposób na poszerzenie i usystematyzowanie swojej wiedzy i umiejętności. Dodatkowo w bardzo miłej atmosferze. Dziękuję!
  • Daria, Centrum Kultury Izabelin
    Profesjonalnie zorganizowane szkolenie
  • Daria, Centrum Kultury Izabelin
    Profesjonalnie zorganizowane szkolenie
  • Daria, Centrum Kultury Izabelin
    Profesjonalnie zorganizowane szkolenie
  • Daria, Centrum Kultury Izabelin
    Profesjonalnie zorganizowane szkolenie
  • Daria, Centrum Kultury Izabelin
    Profesjonalnie zorganizowane szkolenie
  • Daria, Centrum Kultury Izabelin
    Profesjonalnie zorganizowane szkolenie
  • Daria, Centrum Kultury Izabelin
    Profesjonalnie zorganizowane szkolenie
  • Daria, Centrum Kultury Izabelin
    Profesjonalnie zorganizowane szkolenie

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1790 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1490 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 20%, trzeci uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 04 - 05 kwietnia 2024 Warszawa
  • 07 - 08 maja 2024 Warszawa
  • 11 - 12 czerwca 2024 Poznań
  • 20 - 21 czerwca 2024 Warszawa
  • 22 - 23 sierpnia 2024 Warszawa
  • 26 - 27 września 2024 Warszawa
  • 29 - 30 października 2024 Warszawa

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
359 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne