Szkolenie (stacjonarne / online) Komunikacja wewnętrzna w organizacji. Od przypadku do strategii

#komunikacja wewnetrzna

Najnowsze wyzwania, trendy i narzędzia komunikacji wewnętrznej

Korzyści ze szkolenia

Uczestnicy:
• zapoznają się z aktualnymi trendami i wyzwaniami z obszaru komunikacji wewnętrznej;
• poznają zasady określania celów, tworzenia strategii komunikacji wewnętrznej oraz pomiarów swoich działań;
• poznają najważniejsze narzędzia komunikacji wewnętrznej;
• dowiedzą się jak zarządzać sytuacją kryzysową w komunikacji wewnętrznej;
• zapoznają się z najciekawszymi case study z Polski i ze świata.

  • 2024-05-20 2024-05-21 20 - 21 maja 2024, ON-LINE

Program szkolenia Komunikacja wewnętrzna w organizacji. Od przypadku do strategii

  1. Wprowadzenie do komunikacji wewnętrznej:
    • cele i zadania strategii komunikacji wewnętrznej
    • rola i znaczenie komunikacji wewnętrznej dla organizacji
    • potrzeby i oczekiwania pracowników
    • badania i przygotowanie organizacji do budowania strategii komunikacji
    • rola komunikacji nieformalnej i jak ją wykorzystać?
    • Uczestnicy procesu i kierunki komunikacji, struktury formalne i nieformalne
    • koncepcja „błękitnych oceanów" vs. „czerwonych oceanów" a komunikacja wewnętrzna
    • ćwiczenia: analiza SWOT komunikacji wewnętrznej firmy
  2. Narzędzia komunikacji wewnętrznej:
    • przegląd, charakterystyka i zastosowanie
    • nowe media w komunikacji wewnętrznej
    • jak optymalnie dobrać narzędzia w strategii komunikacji wewnętrznej?
    • matryce komunikacji wewnętrznej
  3. Etapy budowania strategii komunikacji wewnętrznej:
    • elementy strategii
    • komunikacja EVP oraz budowa message house
    • elementy (dokumenty, procesy) wspierające budowę strategii
    • case study: 10 najlepszych kampanii komunikacji wewnętrznej w Polsce i na Świecie
  4. Diagnoza:
    • przygotowanie i przeprowadzenie audytu komunikacji wewnętrznej
    • fazy audytu komunikacyjnego
    • narzędzia wspierające zbieranie informacji podczas audytu
    • analiza PERSON
  5. Planowanie:
    • zdefiniowanie celów głównych i pośrednich komunikacji
    • przygotowanie matrycy komunikacji wewnętrznej (Persona vs narzędzie komunikacyjne i kanał komunikacji)
  6. Realizacja:
    • analiza i wybór narzędzi komunikacji wewnętrznej
    • budowanie harmonogramu działań
    • angażowanie pracowników w procesy komunikacji wewnętrznej
    • spójność w komunikacji
    • kontrola wdrożenia i efektywności działań komunikacji wewnętrznej
  7. Ewaluacja:
    • mierzenie skuteczności i efektywności działań komunikacyjnych
    • czynniki krytyczne, miara sukcesu
    • badania nieformalnych relacji w przedsiębiorstwie - analiza sieci społecznych
  8. Biuletyn firmowy jako istotne narzędzie komunikacji wewnętrznej:
    • oczekiwania odbiorców, koncept, żródła informacji
    • specyfika pisania tekstu do biuletynu
    • warsztat: piszemy teks do biuletynu
  9. Bezpłatne narzędzia online ułatwiające prowadzenie projektów komunikacji wewnętrznej.
  10. Kompetencje komunikatora.
  11. Pracownik - ambasador. Jak budować social media employee edvocacy.
  12. Współczesne trendy w kampaniach komunikacyjnych wewnątrz organizacji:
    • jak rodzą się najciekawsze kampanie? 
    • z jakich społecznych trendów korzystają i na jakich bazują mechanizmach?

 

 

Opinie o szkoleniu:

  • Magdalena, Orlen Servis
    Szkolenie bardzo ciekawe, inspirujące, prowadzący zachęcał uczestników do dzielenia się swoimi doświadczeniami, pytał o potrzeby grupy.
  • Marta, Orlen Servis
    Polecam szkolenie. Przydatne, gdy brakuje inspiracji jak poszerzyć swoje działania.
  • Marta, INSTYTUT ADAMA MICKIEWICZA
    Szkolenie było interesujące, konkretne i angażujące. Czuję, że wyniosłam z niego realna wiedzę
  • Marta, INSTYTUT ADAMA MICKIEWICZA
    Szkolenie było interesujące, konkretne i angażujące. Czuję, że wyniosłam z niego realna wiedzę
  • Jolanta, Danwood S.A.
    Szkolenie profesjonalne, prowadzone w dobrej atmosferze
  • Marta, INSTYTUT ADAMA MICKIEWICZA
    Szkolenie było interesujące, konkretne i angażujące. Czuję, że wyniosłam z niego realna wiedzę
  • Jolanta, Danwood S.A.
    Szkolenie profesjonalne, prowadzone w dobrej atmosferze
  • Marta, INSTYTUT ADAMA MICKIEWICZA
    Szkolenie było interesujące, konkretne i angażujące. Czuję, że wyniosłam z niego realna wiedzę
  • Jolanta, Danwood S.A.
    Szkolenie profesjonalne, prowadzone w dobrej atmosferze
  • Marta, INSTYTUT ADAMA MICKIEWICZA
    Szkolenie było interesujące, konkretne i angażujące. Czuję, że wyniosłam z niego realna wiedzę
  • Jolanta, Danwood S.A.
    Szkolenie profesjonalne, prowadzone w dobrej atmosferze
  • Marta, INSTYTUT ADAMA MICKIEWICZA
    Szkolenie było interesujące, konkretne i angażujące. Czuję, że wyniosłam z niego realna wiedzę
  • Jolanta, Danwood S.A.
    Szkolenie profesjonalne, prowadzone w dobrej atmosferze
  • Marta, INSTYTUT ADAMA MICKIEWICZA
    Szkolenie było interesujące, konkretne i angażujące. Czuję, że wyniosłam z niego realna wiedzę
  • Jolanta, Danwood S.A.
    Szkolenie profesjonalne, prowadzone w dobrej atmosferze
  • Marta, INSTYTUT ADAMA MICKIEWICZA
    Szkolenie było interesujące, konkretne i angażujące. Czuję, że wyniosłam z niego realna wiedzę

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

2190 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1890 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 20%, trzeci uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 20 - 21 maja 2024 ON-LINE

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
359 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne