Szkolenie (stacjonarne / online) Efektywna komunikacja w biznesie PREMIUM

#komunikacja szkolenie

Jak zbudować korzystne relacje w biznesie?

Jeżeli nadal będziesz MYŚLAŁ, w sposób, w który dotychczas myślałeś, jeżeli nadal będziesz DZIAŁAŁ w sposób, w który dotychczas działałeś, to będziesz nadal OSIĄGAŁ REZULTATY, które dotychczas osiągałeś.”
Brian Tracy

Korzyści ze szkolenia

  • poznasz zasady efektywnej komunikacji w kontaktach biznesowych,
  • zdiagnozujesz własny stylu komunikowania, 
  • będziesz miał świadomość znaczenia celu w komunikacji i realizacji zadań,
  • zweryfikujesz mocne i słabe strony własnych umiejętności,
  • wyeliminujesz najczęściej popełniane błędy pojawiające się w komunikacji.
  • 2024-04-09 2024-04-10 09 - 10 kwietnia 2024, Warszawa
  • 2024-10-03 2024-10-04 03 - 04 października 2024, Warszawa
  • 2024-11-21 2024-11-22 21 - 22 listopada 2024, Warszawa
  • 2024-12-17 2024-12-18 17 - 18 grudnia 2024, ON-LINE

Program szkolenia Efektywna komunikacja w biznesie PREMIUM

  1. Wstęp do szkolenia:
    • co się dzieje, kiedy komunikacja zawodzi?
    • czynniki wpływające na efekty procesu komunikowania się,
    • PROJEKTOR i kwestionariusz: mój styl komunikacji,
    • jak jest, do czego dążymy?
  2. Bariery w procesie wymiany informacji i sposoby ich przezwyciężania:
    • nasze wewnętrzne bariery,
    • bariery wewnątrz organizacji.
  3. Świadomość celu w komunikacji i jego znaczenie w realizacji zadań w zespole:
    • wypracowanie standardu komunikacji: „obserwacja - analiza- planowanie - działanie",
    • cele organizacji a CELE osobiste w komunikacji,
    • spojrzenie całościowe na proces komunikacji - od pierwszego nadawcy do ostatniego odbiorcy,
    • UKRYTA WSKAZÓWKA w komunikacji.
  4. Odpowiedzialność w komunikacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi:
    • doprecyzowanie informacji - formułowania pytań - zasada „lejka",
    • pytania (obciążone kryterium porażki ≠ kryterium sukcesu), 
    • informacja a interpretacja w komunikacji,
    • techniki dbałości, uważność i elastyczność w komunikacji,
    • „Twoje myślenie to twoje słowa" - komunikaty pro aktywne i reaktywne,
    • wskaźniki „ODPOWIEDZIALNOŚCI za wyniki" w komunikacji.
  5. Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacyjnej:
    • dopasowanie własnego stylu komunikacji do rozmówcy, 
    • model komunikacyjny von Thuna i identyfikacja  sposobów odbierania informacji, 
    • komunikowanie swojego stanowiska i opinii, 
    • komunikacja wprost czy nie wprost?
    • przeciwdziałanie filtrowaniu informacji na zasadzie „oczywista oczywistość",
    • dyplomacji można się nauczyć.
  6. Komunikacja niewerbalna - wyraz postaw i emocji: 
    • pierwsze, drugie i trzecie wrażenie,
    • spójność komunikatów, 
    • odzwierciedlanie i interpretacja sygnałów niewerbalnych, mikroekspresji,
    • to co niewypowiedziane.....
  7. Pola minowe komunikacji w obsłudze klienta wenętrznego i zewnetrznego:
    • czym są gry statusowe i jaką rolę odgrywają w naszej codziennej komunikacji?
    • szczegółowa ANALIZA  GIER statusowych i ich praktycznych przejawów,
    • trening celowego podwyższania statusu rozmówców za pomocą konkretnych technik komunikacyjnych,
    • czym jest empatia i jak  wykorzystać mapy empatii do zwiększania swojej skuteczności w kontaktach z innymi?
    • zarządzanie trudnymi EMOCJAMI innych i sztuka kalibracji w trakcie komunikacji.
  8. Analiza kluczowych nawyków komunikacyjnych wymagających zmiany:
    • szczegółowa analiza dotychczasowych sposobów komunikowania się ze współpracownikami (wykorzystanie metody lustra społecznego),
    • wytypowanie głównych trudności pojawiających się w trakcie komunikacji i płynących z nich konsekwencji,
    • opisanie schematów komunikacyjnych przy wykorzystaniu narzędzi zmiany.
  9. Dobre rozmowy z klientami i wewnątrz zespołu:
    • model dobrej rozmowy,
    • model rozmowy o problemie, konfrontacja i pogłebienie.
  10. Podsumowanie szkolenia "Efektywna komunikacja".

Opinie o szkoleniu:

  • Dawid, Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    Sposób prowadzenia szkolenia: jasny i interesujący. Wszystko było bardzo dobrze wyjaśnione. Prowadzący podawał wiele przykładów, na których opierał przekazywane informacje.
  • Dominika, Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    Dziękuję za szkolenie. Interaktywność, dostosowanie do potrzeb grupy, wyczucie nastroju to atuty zdecydowane.
  • Agnieszka, Siemens sp. z o.o.
    Bardzo Wam serdecznie dziękuję. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy o sobie.
  • Anna, BGŻ S.A.
    Szkolenie spójne, bardzo dobre tempo, ciekawe tematy i przykłady, zaangażowanie całej grupy w szkolenie.
  • Hubert, BGŻ S.A.
    Szkolenie było prowadzone w sposób interesujący, uczestnicy mogli brać udział w wielu ciekawych ćwiczeniach.
  • Anna, British American Tobacco Polska S.A.
    Całość bardzo interesująca, przeprowadzona megaprofesjonalnie.
  • Zbigniew, British American Tobacco Polska S.A.
    Szkolenie było bardzo wyczerpujące, spełniło moje oczekiwania, odpowiedziało na moje problemy z komunikacją!
  • Bogdan, Robert Bosh sp. z o.o
    Wszystkie elementy szkolenia były interesujące
  • Anna, KPRM
    Profesjonalne szkolenie. Charyzmatyczny trener. Ćwiczenia, które mobilizowały do wspólnego działania.
  • Katarzyna, KPRM
    Potrzebne szkolenie. TAO komunikacji do zastosowania od zaraz.
  • Michał, Asseco Poland S.A.
    Całe szkolenie było bardzo interesujące. Jestem w pełni usatysfakcjonowany.
  • Mirosława, Mondial Assistance sp. z o.o.
    Warsztaty prowadzone w sposób profesjonalny, angażujący wszystkich uczestników, ciekawe ćwiczenia utrwalające nabyta wiedzę.
  • Urszula, Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.
    Sposób prowadzenia, forma pozwalała na aktywny udział w szkoleniu. Omawiane kwestie z pewnością pomogą mi w rozwiązywaniu problemów w pracy.
  • Urszula, Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.
    Sposób prowadzenia, forma pozwalała na aktywny udział w szkoleniu. Omawiane kwestie z pewnością pomogą mi w rozwiązywaniu problemów w pracy.
  • Dorota, Asseco Poland S.A.
    Szkolenie dostarcza praktycznych umiejętności, do zastosowania natychmiast w celu polepszenia komunikacji
  • Jarosław,  Constantia Teich Poland Sp. z .o.o.
    Dobre materiały, dużo ćwiczeń, miła atmosfera, konkretność
  • Maria,  TUiR WARTA S.A.
    Uważam, że szkolenie było bardzo konstruktywne. Dużo merytoryki skondensowane w krótkim czasie
  • Jarosław,  Constantia Teich Poland Sp. z .o.o.
    Dobre materiały, dużo ćwiczeń, miła atmosfera, konkretność
  • Maria,  TUiR WARTA S.A.
    Uważam, że szkolenie było bardzo konstruktywne. Dużo merytoryki skondensowane w krótkim czasie
  • Jarosław,  Constantia Teich Poland Sp. z .o.o.
    Dobre materiały, dużo ćwiczeń, miła atmosfera, konkretność
  • Maria,  TUiR WARTA S.A.
    Uważam, że szkolenie było bardzo konstruktywne. Dużo merytoryki skondensowane w krótkim czasie
  • Jarosław,  Constantia Teich Poland Sp. z .o.o.
    Dobre materiały, dużo ćwiczeń, miła atmosfera, konkretność
  • Maria,  TUiR WARTA S.A.
    Uważam, że szkolenie było bardzo konstruktywne. Dużo merytoryki skondensowane w krótkim czasie
  • Jarosław,  Constantia Teich Poland Sp. z .o.o.
    Dobre materiały, dużo ćwiczeń, miła atmosfera, konkretność
  • Maria,  TUiR WARTA S.A.
    Uważam, że szkolenie było bardzo konstruktywne. Dużo merytoryki skondensowane w krótkim czasie
  • Jarosław,  Constantia Teich Poland Sp. z .o.o.
    Dobre materiały, dużo ćwiczeń, miła atmosfera, konkretność
  • Maria,  TUiR WARTA S.A.
    Uważam, że szkolenie było bardzo konstruktywne. Dużo merytoryki skondensowane w krótkim czasie
  • Jarosław,  Constantia Teich Poland Sp. z .o.o.
    Dobre materiały, dużo ćwiczeń, miła atmosfera, konkretność
  • Maria,  TUiR WARTA S.A.
    Uważam, że szkolenie było bardzo konstruktywne. Dużo merytoryki skondensowane w krótkim czasie
  • Jarosław,  Constantia Teich Poland Sp. z .o.o.
    Dobre materiały, dużo ćwiczeń, miła atmosfera, konkretność
  • Maria,  TUiR WARTA S.A.
    Uważam, że szkolenie było bardzo konstruktywne. Dużo merytoryki skondensowane w krótkim czasie

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1590 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1290 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 20%, trzeci uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 09 - 10 kwietnia 2024 PEWNY Warszawa
  • 03 - 04 października 2024 Warszawa
  • 21 - 22 listopada 2024 Warszawa
  • 17 - 18 grudnia 2024 ON-LINE

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
359 zł za 1 os.
więcej

Co jeszcze?

Każdy człowiek, we wszystkich dziedzinach swojej działalności, korzysta z komunikacji
Komunikacja interpersonalna nie zawsze jest łatwa i przyjemna
Komunikacja interpersonalna jest niezbędna do relacji z innymi
Komunikacja interpersonalna to zjawisko polegające na wzajemnym przekazywaniu sobie informacji 
Komunikacja interpersonalna odbywa się zawsze na dwóch poziomach: intelektualnym i emocjonalnym.
komunikacja najczęściej zachodzi poprzez: Mowę, Słuchanie, Słowo pisane, Przekazy niewerbalne, Sztukę, Ciszę
W komunikacji ogromną rolę odgrywa pierwsze wrażenie
Komunikacja interpersonalna jest nieunikniona i nieodwracalna
Komunikacja najczęściej kojarzy się wyłącznie z rozmową twarzą w twarz
Wyróżnianych jest wiele środków komunikacji
Komunikacja dzieli się na werbalną i niewerbalną
Przekaz werbalny jest najważniejszym elementem komunikacji
Każdy akt komunikacyjny składa się z kilku niezbędnych, ściśle powiązanych ze sobą elementów.
Komunikacja daje nam szansę na wymianę myśli i współdziałanie
Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji między nadawcą i odbiorcą
Komunikacja interpersonalna  to przekazywane treści
Komunikacja interpersonalna ma charakter dynamiczny
Komunikacja interpersonalna polega na przyjmowaniu, rozumieniu i interpretacji informacji
Komunikacja interpersonalna to poznanie siebie, swoich możliwości, osobowość
Komunikacja interpersonalna to podążanie za tokiem myślowym rozmówcy

Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne