Szkolenie Kodeks spółek handlowych i kodeks cywilny w praktyce spółki 2020 PREMIUM

#kodeks spolek

KSH i KC w praktyce. Jak wspierać i zabezpieczać interesy spółki. NAJNOWSZE ZMIANY.

Korzyści ze szkolenia

  • poznasz przepisy prawne i ich interpretację dotyczącą funkcjonowania organów spółki, wzajemnych relacji pomiędzy organami, odpowiedzialności zarządu i rady nadzorczej a także przepisy dotyczące  dokumentacji korporacyjnej, dokumentacji rejestrowej oraz  czynności prawnych, 
  • dowiesz się, jak można zabezpieczyć interesy spółki i usprawnić jej procesy,
  • dowiesz się, jak zabezpieczać warunki realizacji umów i dochodzić roszczeń,
  • poznasz zasady tworzenia uchwał i protokołów z posiedzeń organów spółki, 
  • poznasz zmiany w przepisach, które wchodzą w życie od 1.01.2020 i 01.03.2020.
  • 2019-12-12 2019-12-13 12 - 13 grudnia 2019, Warszawa
  • 2019-12-17 2019-12-18 17 - 18 grudnia 2019, Warszawa
  • 2020-01-21 2020-01-22 21 - 22 stycznia 2020, Warszawa
  • 2020-04-07 2020-04-08 07 - 08 kwietnia 2020, Warszawa
  • 2020-06-02 2020-06-03 02 - 03 czerwca 2020, Warszawa
  • 2021-06-02 2021-06-03 02 - 03 czerwca 2021, Warszawa

Program szkolenia Kodeks spółek handlowych i kodeks cywilny w praktyce spółki 2020 PREMIUM

  1. Podstawy prawne funkcjonowania spółek:
    • kodeks spółek handlowych -zakres  i wyznaczenie zasad dla spółek,
    • umowa i statut - najważniejsze zapisy i ich znaczenia dla funkcjonowania spółki,
    • case study: analiza kluczowych rozwiązań. 
  2. Rodzaje spółek i ich cechy szczególne:
    • spółka jawna, spółka partnerska, 
    • spółka komandytowa, spółka komandytowo - akcyjna,
    • spółka z o.o.,
    • spółka akcyjna, 
    • NOWOŚĆ: prosta spółka akcyjna.
  3. Organizacja spółek kapitałowych:
    • podział kompetencji, zależności między organami,
    • case study: nadzór indywidualny.
  4. Zarząd w praktyce:
    • struktura, kompetencje, organizacja i funkcjonowanie,
    • reulamin zarządu-przydatność, przykłady,
    • zwoływanie posiedzeń,
    • podejmowanie uchwał - w jakich sprawach są potrzebne? 
    • zatrudnianie, wynagradzanie, zasady reprezentacji,
    • odpowiedzialność członków zarządu wobec spółki,
    • mandat i kadencja, powoływanie i odwoływanie członków zarządu,
    • case study: zakaz konkurencji.
  5. Rada Nadzorcza w praktyce spółek:
    • zwoływanie posiedzeń,
    • podejmowanie uchwał, 
    • skład, kadencja, powoływanie i odwoływanie członków zarządu,
    • uprawniania kontrolne Rady Nadzorczej i ich wykonywanie,
    • nadzór dokumentacyjny, bieżący, kompetencje szczególne,
    • case study: Regulamin Rady Nadzorczej.
  6. Sprawozdania finansowe:
    • analiza sprawozdań, terminy, zatwierdzenia,
    • rejestracja i publikacja sprawozdań,
  7. Zgromadzenia Wspólników / Walna Zgromadzenie:
    • zasady zwoływania posiedzeń,
    • przygotowanie zaproszeń, materiałów, projektów uchwał, itd.,
    • zaskarżenie uchwał - uprawnieni, podstawy prawne, postępowanie i konsekwencje.
  8. Regulaminy - rola i znaczenie dla spółki:
    • jak tworzyć i zmieniać regulaminy,
    • obligatoryjne i fakultatywne regulaminy i ich zapisy,
    • jak stosować zapisy w regulaminach, 
    • case study: przykładowe regulaminy.
  9. Protokoły i uchwały:
    • tworzenie uchwał i protokołów z posiedzeń organów spółki (zarząd, rada nadzorcza, zgromadzenia wspólników, walne zgromadzenie),
    • wymagania prawne dla protokołów - forma i zapisy,
    • kto podpisuje uchwały i protokoły,
    • przechowywanie, archiwizacja i udostępniania protokołów,
    • warsztaty - tworzenia uchwał i protokołów,
    • najczęstsze błędy.
  10. Kapitała zakładowy:
    • źródła tworzenia kapitału, stałość i zmienność kapitału, przekształcenia,
    • dokapitalizowanie spółki -zasady, konsekwencje,
    • case studty: odpowiedzialność karna i cywilna. 
  11. Akcje i akcjonariusze w regulacjach:
    • prawa i świadczenia dla akcjonariuszy,
    • przenoszenie i wykup akcji,
    • księga akcyjna zgodna z przepisami.
  12. Zgłoszenie danych do KRS:
    • obowiązki ujawniania danych, aktualizacji danych -wymagania ustawowe,
    • opłaty, skutki wpisów, jak uzyskać odpis wpisu do KRS?
    • case study: z praktyki KRS.
  13. Dokumentacja spółek:
    • rola biura zarządu w sprawnym funkcjonowania spółki,
    • komunikacja elektroniczna w pracy organów spółki - zasady bezpiecznego korzystania,
    • archiwizacja dokumentacji spółki, okresy przechowywania,
    • księga udziałów/księga akcyjna - zasady prowadzenia,
    • udostępnianie dokumentów na żądanie osób i organów,
    • tajemnica przedsiębiorstwa.
  14. Kontrakty w spółkach zgodne z przepisami Kodeksu Cywilengo:
    • rodzaje umów,uregulowania, opisy,
    • uprawnienia i obowiązki stron, 
    • case study: reprezentacja stron, odpowiedzialność w praktyce. 
  15. Sposoby zabezpieczania umów zgodnie z Kodeksem Cywilnym:
    • rodzaje zabezpieczeń,
    • gwarancje i rękojmnie w praktyce gospodarczej.
  16. Podsumowanie szkolenia, pytania i dyskusja, indywidulane konsultacje Uczestników.

Opinie o szkoleniu:

  • Agata, Polkomtel Sp. z o.o.
    Szkolenie zawierające nie tylko wiedzę merytoryczną ale także praktyczne przykłady.
  • Maciej, ENEA Wytwarzanie sp. z o.o
    Znakomity sposób przekazywania wiedzy!
  • Kamila, ENERGA-OPERATOR Eksploatacja Gdańsk Sp. z o.o.
    Dużo informacji popartych prawdziwymi przykładami.
  • Ewa, MS Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A
    Szkolenie spełniło moje oczekiwania i dostarczyło niezbędnej wiedzy w pełnieniu funkcji w biurze zarządu.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin)
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

1390 zł

+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia


Zapisz
on-line

 

Potrzebujesz papieru
Pobierz formularz zgłoszenia
w formacie .doc lub .pdf
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified