Szkolenie Efektywna komunikacja i zapobieganie konfliktom.

#Prism

Jak budować relacje w biznesie?

Korzyści ze szkolenia

  • poznasz zasady efektywnej komunikacji w kontaktach biznesowych,
  • zdiagnozujesz własny stylu komunikowania, 
  • będziesz miał świadomość znaczenia celu w komunikacji i realizacji zadań,
  • zweryfikujesz mocne i słabe strony własnych umiejętności,
  • wyeliminujesz najczęściej popełniane błędy pojawiające się w komunikacji.
  • 30 - 31 lipca 2019, Warszawa

Program szkolenia Efektywna komunikacja i zapobieganie konfliktom.

  1. Wstęp do szkolenia:
    • co się dzieje, kiedy komunikacja zawodzi?
    • czynniki wpływające na efekty procesu komunikowania się,
    • jak jest, do czego dążymy?
  2. Bariery w procesie wymiany informacji i sposoby ich przezwyciężania:
    • nasze wewnętrzne bariery,
    • bariery wewnątrz organizacji,
    • konflikt a efektywny proces komunikacji, 
    • plusy i minusy konfliktu.
  3. Świadomość celu w komunikacji i jego znaczenie w realizacji zadań i zarządzaniu konfliktem:
    • wypracowanie standardu komunikacji: „obserwacja - analiza- planowanie - działanie",
    • cele organizacji a CELE osobiste w komunikacji,
    • UKRYTA WSKAZÓWKA w komunikacji (gra).
  4. Odpowiedzialność w komunikacji:
    • pytania (obciążone kryterium porażki ≠ kryterium sukcesu), 
    • informacja a interpretacja w komunikacji,
    • wskaźniki „ODPOWIEDZIALNOŚCI za wyniki" w komunikacji.
  5. Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacyjnej:
    • model komunikacyjny von Thuna i identyfikacja sposobów odbierania informacji, 
    • komunikowanie swojego stanowiska i opinii, 
    • komunikacja wprost czy nie wprost?
    • dyplomacji można się nauczyć.
  6. Komunikacja niewerbalna - wyraz postaw i emocji: 
    • pierwsze, drugie i trzecie wrażenie,
    • to co niewypowiedziane.....
  7. Pola minowe komunikacji:
    • czym są gry statusowe i jaką rolę odgrywają w naszej codziennej komunikacji?
    • szczegółowa ANALIZA GIER statusowych i ich praktycznych przejawów,
    • trening celowego podwyższania statusu rozmówców za pomocą konkretnych technik komunikacyjnych,
    • czym jest empatia i jak wykorzystać mapy empatii do zwiększania swojej skuteczności w kontaktach z innymi?
    • zarządzanie trudnymi EMOCJAMI innych i sztuka kalibracji w trakcie komunikacji.
  8. Po co nam konflikt?
    • czym jest konflikt?
    • żródła konfliktów i ich przyczyny pierwotne:zła interpretacja faktów,brak zrozumienia procesów,konflikty w sferze wartości, osobowościowe źródła konfliktów,
    • jak wykorzystać konflikt do rozwoju?
  9. Sytuacje TRUDNE w pracy- sposoby reagowania, działania ZARADCZE:
    • demotywacja siebie i grupy, 
    • brak współpracy,
    • SOJSZE przeciwko grupie lub pojedynczej osobie,
    • pomówienia, OSKARŻENIA, nastawienia,
    • opór i jak radzić sobie z oporem w grupie, 
    • dyskryminacja,
    • typologia trudnych pracowników i sposoby postępowania.
  10. Trening prowadzenia rozmowy ukierunkowanej na zmianę sytuacji trudnej z wykorzystaniem cyklu OAPD i modelu rozwiązywania sytuacji konfliktowej - informacje zwrotne.
  11. ZAGRAJMY W KOMUNIKACJĘ!-GRA GALIMATIAS 3.0.

 

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin)
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

695 zł

+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia


Zapisz
on-line

 

Potrzebujesz papieru
Pobierz formularz zgłoszenia
w formacie .doc lub .pdf
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified