Szkolenie Milenialsi. Zarządzanie pracownikami z pokolenia X,Y, Z/C, H+

#trening menedzerski

Jak zarządzać zespołem różnorodnym pokoleniowo?

Korzyści ze szkolenia

  • poznasz pokolenie Y i Z, C w świetle najnowszych badań,
  • dowiesz się jak wprowadzić CYKL OAPD jako metodę działań menedżera ukierunkowaną na podnoszenie efektywności zarządzania pokoleniem Y i Z/c,
  • wypracujesz praktyczne wskaźniki działania - CZYNNIKI SUKCESU dla menedżera kierującego  pokoleniem Y i Z,
  • opanujesz model „WSPÓŁPRACY DLA WYNIKU" z pokoleniem Y i Z w osiąganiu zamierzonych celów,
  • dowiesz się jak przygotować się na generację H+.
  • 2020-10-01 2020-10-02 01 - 02 października 2020, Warszawa

Program szkolenia Milenialsi. Zarządzanie pracownikami z pokolenia X,Y, Z/C, H+

  1. Różnice między pokoleniami-rzeczywistość czy mit?
  2. Pokolenie BB,X,Y i Z/C- czyli kto?:
    • kto jest kto czyli pokolenie BB, X - Y - Z w firmie:
      • mocne i słabe strony,
      • fakty i mity, wartości, oczekiwania,
      • wspólne płaszczyzny, punkty zapalne, 
    • zrozum C: connect, communicate, change,
    • generacja H+: kiedy jej się spodziewać na polskim rynku? Jak możemy przygotować się na generację H+?
  3. Komunikacja międzpokoleniowa:
    • kim jestem i z kim najczęściej współpracuję?
    • wspólne narzędzia komunikacji,
    • dostosowywanie przekazów,
    • czego mogę się nauczyć od innych?
  4. Co kształtuje zachowania pokoleń w organizacji?
  5. Czy da się przewidzieć konflikty?
  6. Jak korzystać z talentów pokoleń w organizacji?
  7. Jak zarządza pracownik z pokolenia x,y,x?
  8. Zarządzanie pokoleniami:
    • wyzwania wobec menedżerów związane z zarządzaniem pokoleniami,
    • czego oczekuje od menedżera pracownik pokolenia X,Y,Z?
    • czynniki sukcesu i porażki w zarządzaniu pracownikami różnych pokoleń,
    • cykl OAPD podnoszenia efektywności zarządzania pokoleniami,
    • złota piątka w pracy z pokoleniem Y, Z,
    • podejście kompetencyjne w zarządzaniu pokoleniami:
      • jakie ma kompetencje pokolenie Y i Z - case study: „wskaźniki behawioralne".
      • dopasowane zarządzanie i elastyczność- przepis na pokolenia,
      • trudna sztuka budowania lojalności i zaangażowania pokolenia Y i Z „case study"
      • co motywuje? - co demotywuje pokolenia?
      • z cyklu trudne rozmowy menadżera z pokoleniem Y: scenariusz rozmowy dyscyplinującej, korygującej zachowanie,
      • jak zaprojektować współpracę w zespole (podział zadań, dobór pracowników, wymagania)?
  9. Mentoring i intermentoring jako narzędzia wspierające zarządzanie różnorodnością pokoleniową.
  10. Pokolenie Y i Z a technologia - wykorzystanie narzędzi i aplikacji wspierających lojalność pracowników, gamifikacja, media społecznościowe.
  11. Podsumowanie: Katalog dobrych praktyk w zarządzaniu pokoleniami.

Opinie o szkoleniu:

  • Yuliya, Sitel Polska sp. z o.o.
    Najlepsze szkolenie na jakim byłam

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 1.75 dni szkolenia (14 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

1290 zł

+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestnik - 20%
  • 3 uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia


Zapisz
on-line

 

Potrzebujesz papieru
Pobierz formularz zgłoszenia
w formacie .docx lub .pdf

Hotele

blisko nas

Leonardo Hotels ****

400m od High5
335 zł za 1 os.

Oxygen Residence

0 m od High5
250 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified