Szkolenie (stacjonarne / online) Komunikacja HR z IT

#zarzadzanie projektami

Komunikacja działów technicznych z klientem biznesowym.

Korzyści ze szkolenia

  • skuteczne komunikowanie się pracowników HR z IT
  • eliminacja nieporozumień komunikacyjnych HR-IT
  • projekty IT przygotowane zgodnie z rzeczywistami wymaganiami HR.
  • 2021-11-30 2021-12-01 30 - 01 grudnia 2021, ON-LINE
  • 2022-03-24 2022-03-25 24 - 25 marca 2022, Warszawa

Program szkolenia Komunikacja HR z IT

  1. Mind-set pracownika IT:
    • znaczenie mind-set'u w komunikacji,
    • metaprogramy, ramy, filtry, mapy pojęć,
    • przekonania, wartości, postawy, cele,
    • co jest dla mnie oczywiste?
    • typowe nieporozumienia na linii HR - IT i co jest ich źródłem,
    • główne różnice w postrzeganiu świata przez pracownika HR i pracownika IT.
  2. Podstawy programowania dla pracowników HR: 
    • podejście obiektowe i jego wpływ na postrzeganie świata
    • algorytmy, wątki i Garbage Collector czyli dlaczego HR nie rozumie dowcipów IT 
    • SOA czyli świat złożony z interface'ów i komponentów
    • co to jest język programowania?
    • główne różnice pomiędzy językami programowania
  3. Proces produkcji aplikacji IT - podstawowe zagadnienia
    • trzy warstwy oprogramowania
    • architektura aplikacji IT
    • typowe komponenty wymagające wytworzenia
    • typowe role i specjalizacje w projekcie IT
    • typowe role związane z podejściem Agile/SCRUM
    • jakich specjalistów potrzebuje projekt IT?
  4. Definiowanie wymagań biznesowych wobec systemu informatycznego:
    • jak formułować swoje wymagania wobec systemów informatycznych?
    • odkrywanie, identyfikacja i formułowanie wymagań użytkowników biznesowych,
    • wymagania poszczególnych ról organizacyjnych,
    • wymagania wydumane a wymaganie prawdziwe,
    • wymagania biznesowe a wymagania systemowe,
    • wymagania a ograniczenia
    • dlaczego informatycy mówią, że użytkownicy sami nie wiedzą czego chcą?
    • co interesuje użytkownika a co informatyka?
    • cele wobec systemu per strona zainteresowana<
    • co chcemy osiągnąć przez realizację konkretnego wymagania?
  5. Komunikacja odbiorców i dostawców usług:
    • perspektywa ITIL v3
    • komunikacja wg ITIL v3
    • negocjacje zasad współpracy (SLA)
    • czy klient może być zadowolony ze współpracy z działem technicznym/IT
  6. Komunikacja w projektach:
    • przyczyny niepowodzeń projektów informatycznych
    • ramy dla komunikacji wg RUP/UML
    • zasady komunikacji wg PMI/PMBoK 4ed
    • zasady komunikacji wg PRINCE2
    • zasady komunikacji wg Agile
  7. Podsumowanie szkolenia.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1790 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1490 zł

+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestnik - 20% 3 uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 30 - 01 grudnia 2021 ON-LINE
  • 24 - 25 marca 2022 Warszawa

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Leonardo Hotels ****

400m od High5
335 zł za 1 os.

Oxygen Residence

0 m od High5
250 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified