Szkolenie Potrzeby i zachowania klientów w sytuacji pandemii a model i techniki sprzedaży

szkolenie on-line

Korzyści ze szkolenia

  • jak budować zaangażowanie klienta w kontynuację procesu sprzedaży?
  • jak otwierać rozmowy handlowe?
  • jak prowadzić spotkania on-line?

Program szkolenia Potrzeby i zachowania klientów w sytuacji pandemii a model i techniki sprzedaży

  1. MODUŁ 
    • Zmiana strategii i modelu współpracy z klientami w sytuacji pandemii.
    • Nastawienie własne i klienta do nowej sytuacji - wyzwania i możliwości w sytuacji pandemii. 
    • Praca z celami handlowymi w sytuacji panedemii - kontynuacja kontaktu, kontynuacja procesu sprzedaży, kontraktowanie współpracy po powrocie do normy - jak w aktualnej sytuacji budować zaangażowanie klienta w kontynuację procesu sprzedaży
    • Przegląd aktualnego modelu współpracy i wprowadzenie zmian.
    • Model rozmowy handlowej z nowymi klientami w trudnej sytuacji. 
    • Elementy psychologii kontaktu w trudnej sytuacji (mechanizmy obronne, reguła wzajemności, odzwierciedlanie, modelowanie zachowań). 
    • Potrzeby komunikacyjne klienta w trudnej sytuacji. 
    • Ograniczone zaufanie a budowanie relacji w trudnej sytuacji pandemii i niepewności.
    • Narzędzia wspierania zaufania i ograniczania negatywnych skutków braku poczucia bezpieczeństwa.
  2. MODUŁ 
    • Technika kontraktowania w komunikacji z klientami - kontraktowanie rozmowy, spotkania on-line, celu spotkania, procesu, efektu współpracy, następnego kontaktu.
    • Otwarcie rozmowy handlowej - small-talk (o czym pogadać?), kanalizowanie trudnych emocji klienta, komunikowanie celu rozmowy. 
    • Trening otwarcia rozmowy handlowej. 
    • Dobre reakcje na wstępne obiekcje - „to nie jest dobry czas", „odłóżmy to", „na razie nic nie zamawiamy", itd.
    • Trening radzenia sobie z wstępnymi obiekcjami. 
    • Elementy diagnozy potrzeb klienta. Model diagnozy w trudnej sytuacji. Kontraktowanie diagnozy. Diagnoza sytuacyjna i diagnoza merytoryczna. 
    • Typologia pytań dostosowana do zdalnych kanałów komunikacji. Parafrazowanie, pogłębianie i dopytywanie. Podsumowanie diagnozy. 
    • Trening diagnozy potrzeb klienta w trudnej sytuacji.
  3. MODUŁ
    •  Elementy prezentacji handlowej. Techniczne przygotowanie prezentacji. 
    • Model S-K-I (stanowisko - kontekst - interesy) - argumentacja wartości.
    • Wspieranie klienta i jego biznesu poprzez wartości wynikające z współpracy - prezentowanie wartości współpracy w trudnej sytuacji.
    • Trzy techniki prezentacji wartości współpracy dla nowych klientów. 
    • Prezentacja oferty a prezentacja promocji - różnice i wartości działań promocyjnych w trudnym okresie. 
    • Poszerzenie zakresu oferty w stosunku do aktualnego asortymentu.
    • Wprowadzenie i sprzedaż nowych rozwiązań - wsparcie dla klienta. 
    • Trening prezentacji handlowych - dobór technik do różnych celów prezentacji.
  4. MODUŁ
    • Radzenie sobie z wzmocnionymi obiekcjami w trudnej sytuacji pandemii. Model SAO (Sekwencja Analizy Obiekcji). Radzenie sobie z obiekcjami finansowymi w trudnej sytuacji klienta. Reagowanie na trudne argumenty klienta - praca z trudną argumentacją klienta. Kontrargumentowanie.
    • Finalizacja rozmowy handlowej. Techniki finalizacji na trudne czasy. 
    • Kontraktowanie formy i terminów płatności - zabezpieczanie płatności. 
    • Miękkie narzędzia egzekwowania należności od klientów. 
    • Trening radzenia sobie z obiekcjami i finalizowania zamówień.

 

Metody szkoleniowe

Cena szkolenia ON-LINE zawiera

  • 2 dni szkolenia (12 godzin )
  • skrypt szkoleniowy PDF
  • materiały dodatkowe ON-LINE

990 zł

+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestnik - 20%
  • 3 uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia


Zapisz
on-line

 

Potrzebujesz papieru
Pobierz formularz zgłoszenia
w formacie .docx lub .pdf
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified