Szkolenie (stacjonarne / online) Efektywna korespondencja reklamacyjna. NOWELIZACJA 2021.

Jak przekazać klientowi decyzję o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji?

Korzyści ze szkolenia

  • Uczestnicy szkolenia:
    • poznają aspekty prawne w obsłudze Klienta reklamacyjnego B2B i B2C, zgodne z najnowszą nowelizacją ze 01.2021 r.
    • poznają oczekiwania klientów w stosunku do procesu reklamacyjnego,
    • przećwiczą redagowanie odpowiedzi na pisma reklamacyjne.
  • 2022-04-27 2022-04-27 27 - 27 kwietnia 2022, Warszawa

Program szkolenia Efektywna korespondencja reklamacyjna. NOWELIZACJA 2021.

  1. Istota podejścia do reklamacji wg. J. Barlow & C. Moller: „Reklamacja, czyli prezent"
  2. Kryteria działania skutecznego procesu reklamacji w firmie - zasady tworzenia i wdrażania procesów obsługi reklamacji.
  3. Reklamacja jako szansa i zagrożenia z perspektywy firmy.
  4. Kluczowe oczekiwania współczesnych Klientów B2B i B2C w stosunku do procesu reklamacyjnego i jakości obsługi (Customer Experience Klienta reklamacyjnego)
  5. Kluczowe aspekty prawne w obsłudze Klienta reklamacyjnego B2B i B2C (nowelizacja 01.2021)
  6. Najlepsze praktyki i najczęściej popełniany błędy w odpowiedziach na pisma reklamacyjne Klientów - case studies.
  7. Najważniejsze zasady redagowania pisma/listu jak odpowiedź na reklamacje Klienta.
  8. Podstawy netykiety i savoir vivre w komunikacji e-mailowej i pisemnej
  9. Zwroty pozytywnie i negatywnie brzmiące w piśmie.
  10. Jak asertywnie przekazać informację o negatywnej decyzji reklamacyjnej? - warsztat technik lingwistycznych i technik „przeramowania" komunikatów.
  11. Model 7 kroków wg J. Barlow & C. Moller pisma odpowiadającego na reklamacje Klientów - warsztat.
  12. Analiza struktury pisma do Klienta z negatywną decyzją reklamacyjną - najlepsze przykłady. 
  13. Praktyczny warsztat redagowania odpowiedzi na pisma reklamacyjne Klientów.
  14. Dekalog zasad korespondencji z Klientem reklamacyjnym.
  15. Podsumowanie szkolenia: Korespondencja reklamacyjna.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1190 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1090 zł

+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestnik - 20% 3 uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 27 - 27 kwietnia 2022 Warszawa

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Leonardo Hotels ****

400m od High5
335 zł za 1 os.

Oxygen Residence

0 m od High5
250 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified