Szkolenie (stacjonarne / online) Efektywna korespondencja reklamacyjna. NOWELIZACJA

Jak przekazać klientowi decyzję o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji?

Korzyści ze szkolenia

  • Uczestnicy szkolenia:
    • poznają aspekty prawne w obsłudze Klienta reklamacyjnego B2B i B2C, zgodne z najnowszą nowelizacją, 
    • poznają oczekiwania klientów w stosunku do procesu reklamacyjnego,
    • przećwiczą redagowanie odpowiedzi na pisma reklamacyjne.
  • 2024-06-19 2024-06-19 19 - 19 czerwca 2024, ON-LINE
  • 2024-12-03 2024-12-03 03 - 03 grudnia 2024, ON-LINE

Program szkolenia Efektywna korespondencja reklamacyjna. NOWELIZACJA

  1. Istota podejścia do reklamacji wg. J. Barlow & C. Moller: „Reklamacja, czyli prezent"
  2. Kryteria działania skutecznego procesu reklamacji w firmie - zasady tworzenia i wdrażania procesów obsługi reklamacji.
  3. Reklamacja jako szansa i zagrożenia z perspektywy firmy.
  4. Kluczowe oczekiwania współczesnych Klientów B2B i B2C w stosunku do procesu reklamacyjnego i jakości obsługi (Customer Experience Klienta reklamacyjnego)
  5. Kluczowe aspekty prawne w obsłudze Klienta reklamacyjnego B2B i B2C (nowelizacja)
  6. Najlepsze praktyki i najczęściej popełniany błędy w odpowiedziach na pisma reklamacyjne Klientów - case studies.
  7. Najważniejsze zasady redagowania pisma/listu jak odpowiedź na reklamacje Klienta.
  8. Podstawy netykiety i savoir vivre w komunikacji e-mailowej i pisemnej
  9. Zwroty pozytywnie i negatywnie brzmiące w piśmie.
  10. Jak asertywnie przekazać informację o negatywnej decyzji reklamacyjnej? - warsztat technik lingwistycznych i technik „przeramowania" komunikatów.
  11. Model 7 kroków wg J. Barlow & C. Moller pisma odpowiadającego na reklamacje Klientów - warsztat.
  12. Analiza struktury pisma do Klienta z negatywną decyzją reklamacyjną - najlepsze przykłady. 
  13. Praktyczny warsztat redagowania odpowiedzi na pisma reklamacyjne Klientów.
  14. Dekalog zasad korespondencji z Klientem reklamacyjnym.
  15. Podsumowanie szkolenia: Korespondencja reklamacyjna.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1190 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1090 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 20%, trzeci uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 19 - 19 czerwca 2024 ON-LINE
  • 03 - 03 grudnia 2024 ON-LINE

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
359 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne