Szkolenie Prezentacje handlowe

#prezentacje handlowe

Sprzedać każdy chce – TY bądź wyjątkowy!

Czego się nauczysz?

    • do uzgodnienia

Program szkolenia Prezentacje handlowe

  1. Pole position - buduj przewagę na starcie.
    • Przygotowanie do spotkania - zdecyduj, CO jest najważniejsze
    • Moje nastawienie a wynik prezentacji
    •  „Ogień w Twoim sercu" - narzędzia inspirowania Klientów
    • Pierwsze wrażenie - zacznij budować swój wizerunek umawiając spotkanie
    • Siła pierwszego zdania - jak umówić spotkanie przez telefon i jak zacząć prezentację
    • Złap UWAGĘ - przestań sprzedawać - „pozwól im kupić"
    •  3 kluczowe kompetencje handlowca-prezentera
  2. Zanim Klient kupi Twój produkt, usługę, pomysł, to musi „kupić" Twoją prezentację.
    • Bądź wiarygodny - forma i treść, technika i osobowość
    • Kto lub Co jest najważniejsze w Twojej prezentacji
    • Zaufanie Klienta - jak i kiedy można je zdobyć w prezentacji
    • Techniki i narzędzia budowania spójnej prezentacji sprzedażowej
    • Rutyna i szanse - Twoje mocne strony
    • Rutyna i zagrożenia - Twoje obszary do pracy 
    • Zaintryguj Klienta prezentacją - nie prezentuj
  3. Zastosuj w Swojej prezentacji techniki sprzedaży.
    •  „Communication Circle", czyli bądź WYJĄTKOWY - sprzedać chce każdy
    • Przygotowanie  - metodologia 5 kroków „Communication Circle"
    • Zrozum i poznaj swojego Klienta 
    • Jak radzić sobie z obiekcjami Klienta podczas prezentacji
    • Finalizowanie sprzedaży w prezentacji 
    • Buduj prezentację wokół techniki 3 perspektyw
    • Pamiętaj: prezentacja zaspokaja potrzeby racjonalne Klienta, a prezenter emocjonalne.
  4. Struktura prezentacji - buduj zainteresowanie Klienta i dramaturgię spotkania.
    • Dramaturgia i dynamika prezentacji - czyli jak wzbudzić zainteresowanie.
    • Struktura prezentacji.Drogowskazy. Punkt kulminacyjny.
    • Skuteczne schematy rozpoczęcia i zakończenia prezentacji handlowej.
  5. Techniki obrazowania treści - Twoje pomoce prezentacyjne.
    • Jak z dobrej prezentacji zrobić świetną - metoda obrazowania - ćwiczenia.
    • Wizualizacje - zasady wykorzystania pomocy wizualnych.
    • Rekwizyty w wystąpieniu - jak podkreślić znaczenie słów.
    • Techniki korzystania z PowerPointa, flipchartu, długopisu, wskaźnika i innych elementów wzmacniających przekaz.
    • Znaczenie notatek podczas prezentacji handlowej.
  6. Sesja feedbackowa - analiza nagranych prezentacji uczestników.
    • Omówienie nagranych prezentacji uczestników.
    • Każdy uczestnik otrzymuje indywidualny komentarz i  informację zwrotną o obszarach do rozwoju, konkretne rozwiązania i ćwiczenia do pracy po warsztacie.
    • Analiza uwzględnia również opinie pozostałych uczestników warsztatu, budując szerszy, uniwersalny kontekst.

 

 

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1390+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified