Szkolenie Profesjonalna asystentka / sekretarka plus PREMIUM ON-LINE

#

CERTYFIKOWANE SZKOLENIE: Organizacja biura i współpraca z przełożonymi

Korzyści ze szkolenia

 

  • dowiesz się jak zorganizować efektywnie działający sekretariat,
  • poznasz NOWE TRENDY w biurach i biurowcach,
  • poznasz zasady etykiety biznesowej i sztukę dyplomacji,
  • nauczysz się efektywnie prowadzić korespondencję i redagować pisma,
  • dowiesz się jak zorganizować efektywny dzień pracy,
  • zwiększysz swoją efektywność poprzez wykorzystanie zasad asertywności i panowanie nad stresem.

Program szkolenia Profesjonalna asystentka / sekretarka plus PREMIUM ON-LINE

  1. Wstęp do szkolenia asystentka sekretarka.
  2. Profesjonalny sekretariat:
    • funkcje nowoczesnego sekretariatu,
    • kluczowe umiejętności asystentki / sekretarki - wnioski z badań,
    • NOWE TRENDY W BIURACH I BIUROWCACH.
    • WYMAGANIA przełożonych i zasady współpracy:
      • doprecyzowanie zasad współpracy,
      • polityka poufności i prywatności, tajemnica przedsiębiorstwa,
      • przekazywanie i przyjmowanie informacji.
  3. WIZERUNEK firmy a wizerunek asystentki / sekretarki:
    • dlaczego warto i jak budować markę osobistą?
    • dress code a indywidualny styl,
    • analiza sylwetki i przykłady stylizacji do pracy,
    • skąd czerpać inspiracje?
  4. ANALIZA I OPTYMALIZACJA pracy w sekretariatach: strategie usprawnień.
  5. ETYKIETA biznesu w sekretariacie i na stanowisku asystentki:
    • powitania, przedstawianie, tytułowanie,
    • precedencja i miejsca honorowe w biznesie,
    • SZTUKA DYPLOMACJI na co dzień: wobec przełożonego, współpracowników, klientów,
    • przyjmowanie i obsługa gości.
  6. Organizacja zebrań i SPOTKAŃ- zadania sekretarki / asystentki:
    • agenda spotkania,
    • aranżacja i przygotowanie sali spotkań, sali konferencyjnej, gabinetu,
    • współpraca z firmami cateringowymi, innymi asystentkami, recepcją,
    • trudne sytuacje -studium przypadku.
  7. Przygotowanie podróży służbowej przełożonego-najlepsze praktyki:
    • planowanie, przygotowanie, rezerwacje,
    • współpraca z dostawcami,
    • listy kontrolne, agendy (gotowe wzory i szablony),
    • monitorowanie podróży.
  8. KORESPONDENCJA firmowa:
    • zasady i normy w korespondencji papierowej i elektronicznej,
    • przygotowanie dokumentów do podpisu,
    • nowoczesne czcionki, układy graficzne pism,
    • niszczenie dokumentów - o czym muismy pamiętać?
    • RAPORT-jak zebrać dane? jak przygotować?
    • redagujemy notatkę/zaproszenie/odpowiedź na e-mail-ćwiczenia praktyczne.
  9. OCHRONA DANYCH osobowych w sekretariacie:
    • jakie dane osobowe mogą być przetwarzane w sekretariatach i na stanowiskach asystenckich?
    • zasady przetwarzania, klauzule informacyjne,
    • obowiązki wynikające z RODO i prawa pracy.
  10. Profesjonalizm w OBSŁUDZE KLIENTA zewnętrznego i wewnętrznego:
    • czego oczekują od nas nasi klienci?
    • ODPOWIEDZIALNOŚĆ w komunikacji z klientem,
    • zarządzanie informacją w sekretariacie i w pracy asystentki,
    • informacja a interpretacja, fakty i mity,
    • WYMAGAJĄCY klient,
    • "nasi" trudni klienci i sposoby postepowania (scenariusze rozmów).
  11. ROZMOWA TELEFONICZNA- prowadzenie, monitorowanie, standardy:
    • formuła powitania, anonsowanie, łączenie, 
    • księga zwrotów (jęz. polski, angielski)
    • filtrowanie rozmów (3 kroki do ochrony czasu),
    • ochrona prywatności,
    • umawianie spotkań, trudne sytuacje.
  12. Zasady planowania i ORGANIZACJI PRACY w sekretariacie:
    • zarządzanie zadaniami, ustalanie priorytetów, siatka pilności,
    • kalendarze i prowadzenie terminarza,
    • planowanie  i praca wielozadaniowa (sprawdzone narzędzia papierowe i elektorniczne: katalog aplikacji mobinych)
    • obrona planów asystentki/ sekretarki.
  13. Skuteczna WALKA z codziennym  STRESEM;
    • najskuteczniejsze metody na opanowanie stresu, 
    • jak nie przenosić emocji?
    • regeneracja po trudnym dniu w pracy,
    • narzędzia do budowania swojej odporności psychicznej.
  14. Podsumowanie szkolenia dla sekretarek i asystentek. PLANY WDROŻENIOWE.. i co dalej?

Metody szkoleniowe

Cena szkolenia ON-LINE zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy PDF
  • materiały dodatkowe ON-LINE

990 zł

+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestnik - 20%
  • 3 uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia


Zapisz
on-line

 

Potrzebujesz papieru
Pobierz formularz zgłoszenia
w formacie .docx lub .pdf

Co jeszcze?

Działalność asystentki obfituje w nieoczekiwane zdarzenia
Asystentkę musi cechować zaradność życiowa, powściągliwość oraz umiejętność odmowy, w taktownej formie
Profesjonalna asystentka to prawa ręka swojego przełożonego
Profesjonalna asystentka to  kluczowa osoba w firmie
Profesjonalna asystentka to ważne ogniwo w komunikacji firmowej
Profesjonalna asystentka  to istotny nośnik zmian w firmie
Profesjonalna asystentka to wsparcie wszystkich działów w firmie
Profesjonalna asystentka jako informator w organizacji
Profesjonalna asystentka to budowanie właściwych i przejrzystych komunikatów
Profesjonalna asystentka to relacje interpersonalne
Profesjonalna asystentka to umiejętność współpracy z trudnymi pracownikami
Profesjonalna asystentka to silne dążenie do własnego rozwoju zawodowego
Profesjonalna asystentka to wielozadaniowość
Profesjonalna asystentka to uczciwość i moralność
Profesjonalna asystentka to dobra organizacja pracy, umiejętność słuchania, wspieranie szefa.
Profesjonalna asystentka to standardowy początek przygody z życiem zawodowym
Profesjonalna asystentka to  efektywna współpraca z przełożonym i współpracownikami

Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified