Szkolenie Public Relations w praktyce. PR szkolenie. PREMIUM

#public relations

Co to znaczy efektywny public relations?

Korzyści ze szkolenia

  • sprawdzisz się w roli PR-owca i przygotujesz strategię PR-ową,
  • przeanalizujesz budowę anatomiczną swojej organizacji, zredagujesz notatki prasowe, wypowiedzi dla mediów,
  • zaplanujesz efektywne wyjście z sytuacji kryzysowej. 

 

  • 2019-11-14 2019-11-15 14 - 15 listopada 2019, Warszawa
  • 2019-12-10 2019-12-11 10 - 11 grudnia 2019, Warszawa
  • 2020-05-14 2020-05-15 14 - 15 maja 2020, Warszawa

Program szkolenia Public Relations w praktyce. PR szkolenie. PREMIUM

  1. Public relations - czym jest naprawdę?
    • PR a reklama i propaganda - walka ze stereotypami,
    • marketing już nie wystarczy? - rola PR,
    • kim jest dobry PR-owiec? - pożądane cechy i umiejętności,
    • członek zespołu czy człowiek z zewnątrz? - miejsce komórki PR w organizacji. 
  2. O kim, z kim i dla kogo? - identyfikacja organizacji w przestrzeni społecznej:
    • kim jesteśmy? - tożsamość organizacji,
    • blisko, dalej i najdalej - otoczenie organizacji,
    • o czym zapomnieliśmy? 
  3. Czy oni mnie lubią? - kształtowanie wizerunku organizacji:
    • kolor ma znaczenie - składniki wizerunku,
    • nie bój się nowego! - jak informować o zmianach,
    • już nie będę ....- czyli jak dbać o reputację,
    • nie tylko pióro i mikrofon - dostępne narzędzia,
    • arsenał komunikacji w internecie: serwis www, blog, audi i video blog, forum dyskusyjne, lista dystrybucyjna,
    • Internet 2.0 i tendencje społecznościowe - czy są warte zainteresowania? plusy i minusy komunikacji w modelu pełnej interakcji, 
    • co warto robić a czego trzeba unikać?
  4. Telewizja, radio, prasa - kontakty z mediami:
    • ...lub czasopisma - rodzaje mediów i ich znaczenie dla PR,
    • dziennikarz - przyjaciel czy wróg? - główne zasady współpracy z mediami,
    • wypowiedzi dla mediów: jak przygotować się do rozmowy z dziennikarzem? przydatne narzędzia i techniki w trakcie rozmowy/wywiadu,message house, sound bite, zdarta płyta, bridging, fishing,
    • uwaga: prezent! - normy etyczne w pracy piarowca,
    • tu jest strasznie duszno - przygotowywanie udanych spotkań,organizacja spotkania z mediami - zadania merytoryczne i logistyczne, ważne drobiazgi i porady praktyczne,
    • niech język giętki... - podstawowe zasady redagowania tekstów,czym się charakteryzuje dobra informacja prasowa? schemat konstruowania informacji prasowej, najczęstsze błędy,
    • to nie tak miało być - trzy słowa o prawie prasowym.
  5.  Houston, mamy problem... - PR kryzysowy.
    • czy to już kryzys? 
    • my i oni - rozpoznanie uczestników sytuacji kryzysowej,
    • kłamstwo ma krótkie nogi - żelazne reguły postępowania w sytuacji kryzysowej,
    • uczmy się na cudzych błędach - case studies-porównanie działań dwóch firm w podobnej sytuacji, analiza ich strategii i osiągniętych efektów,
    • sposób budowania planów anty-kryzysowych: na czym polega przygotowanie do kryzysu? co powinny zawierać plany anty-kryzysowe?
  6. Strategia PR-owa:
    • praktyczne zadanie - wspólne ustalanie strategii komunikacji dla zadanego problemu, krok po kroku prezentacja i wyjaśnienie kolejnych etapów tworzenia strategii PR,
    • grupa docelowa: jakie informacje chcemy zebrać? skąd je czerpać? jak uporządkować? pokaz narzędzia „Pan X",
    • Big Idea: mówienie koncepcji Big Idea - głównego pomysłu, jądra strategii, przykłady Big Idea komunikacji różnych marek, próba wymyślenia Big Idei dla omawianej kampanii,
    • co to są „kluczowe przekazy"? jak używać tego narzędzia? wspólna praca nad wyborem kluczowych przekazów dla tworzonej strategii,
    • narzędzia i kanały komunikacji.
  7. Twórcze zamknięcie szkolenia.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin)
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

1590 zł

+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia


Zapisz
on-line

 

Potrzebujesz papieru
Pobierz formularz zgłoszenia
w formacie .doc lub .pdf
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified