Szkolenie (stacjonarne / online) Marketing wirusowy w praktyce

Jak tworzyć skuteczne wirusy?

Korzyści ze szkolenia

  • rozpoznasz mechanizmy i prawidła odnoszących się do wirusów marketingowyc
  • praktycznych umiejętności koniecznych do tworzenia skutecznych wirusów
  • zapoznasz się z przykładami wirusów i ich analizą
  • poznasz narzędzia przydatne przy przygotowywaniu treści wirusowych
  • 2024-09-17 2024-09-17 17 - 17 września 2024, ON-LINE

Program szkolenia Marketing wirusowy w praktyce

  1. MASTER CASE
    • Inspiracja - przykład skutecznej kampanii bazującej na wykorzystaniu mechanizmu wirusowego - jako inspiracja dla całego szkolenia. 
    • Case study
  2. NA CZYM POLEGA MARKETING WIRUSOWY
    • Jakie zalety ma wirus dla działań marketingowych? A jakie wady? Kiedy warto korzystać z działań wirusowych w marketingu?
    • Dyskusja moderowana + zadanie 
  3. DLACZEGO WIRAL SIĘ ROZPRZESTRZENIA
    • Dlaczego ludzie dystrybuują treści marketingowe? Jakie mechanizmy można wykorzystać? Jak to się w praktyce dzieje? Ćwiczenia w wykorzystywaniu różnych mechanizmów i motywatorów.
    • Dyskusja + przykłady / case studies + ćwiczenia
  4. CO W WIRUSIE CZYNI GO WIRUSEM
    • Na jakich elementach bazują treści wirusowe? Typologia wirusów z przykładami. Znaczenie „momentum" w efektywności dystrybucji wirusa.
    • Case studies + analiza, prezentacja, dyskusja, zadanie indywidualne
  5. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - ŚRODOWISKO WIRUSÓW
    • Jak funkcjonują media społecznościowe? Jakie są podobieństwa a jakie różnice pomiędzy najważniejszymi serwisami? Jakie role w mediach społecznościowych przyjmują ludzie i jakie ma to znaczenie dla dystrybucji wirusów?
    • Prezentacja + dyskusja
  6. UCZ SIĘ NA BŁĘDACH... INNYCH
    • Jakich błędów unikać?
    • Prezentacja + przykłady + dyskusja
  7. PRZYDATNE NARZĘDZIA
    • Przegląd serwisów i narzędzi przydatnych w planowaniu i przygotowywaniu wirusów w internecie 
    • Prezentacja
  8. JAK TO ROBIĄ INNI (ALE PODOBNI)? CASE STUDY Z BRANŻY UCZESTNIKÓW
    • Przykład treści wirusowych z branży uczestników szkolenia
    • Case study i analiza
  9. NASZA FIRMA W ŚWIECIE WIRUSÓW - BURZA MÓZGÓW
    • Jak wykorzystać marketing wirusowy dla promocji firmy, w której pracują uczestnicy szkolenia?
    • Burza mózgów
  10. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
    • Interaktywne (dyskusja, wnioski) podsumowanie całego szkolenia. 

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1390 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 1 dzień szkolenia (8 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1290 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 20%, trzeci uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 17 - 17 września 2024 ON-LINE

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
359 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne