Szkolenie (stacjonarne / online) Zarządzanie produktem i wprowadzanie nowych produktów na rynek

Product Management. Szkolenie dla Product Managerów.

Korzyści ze szkolenia

  • zarządzanie produktem z wykorzystaniem zarządzania strategicznego i marketingu produktu
  • poznanie zasad wprowadzania nowych produktów i  planowania ich rozwoju
  • 2024-11-12 2024-11-13 12 - 13 listopada 2024, Warszawa

Program szkolenia Zarządzanie produktem i wprowadzanie nowych produktów na rynek

 

  1. Dynamika zmian w zarządzaniu produktami w różnych sektorach
  • Nowe podejście do segmentacji klientów różnych produktów
  • Zmiana w zaufaniu do informacji o produktach
  • Nowe role product managerów w drugiej dekadzie XXI wieku
    Case studies, inspiracje, ilustracje nowych koncepcji na przykładach, wyniki najnowszych badań w obszarze zarządzania produktami w obszarze omnichannel
  1. Symulacyjna gra strategiczna PRODUCT MANAGEMENT
  • Poznanie instrukcji symulacji rynkowej i podział na rywalizujące ze sobą zespoły
  • Etap 1 symulacji – STP (segmentacja, targeting, pozycjonowanie)
  • Etap 2 symulacji – consumer insights i polityka cenowa (pricing)
  • Etap 3 symulacji – narzędzia dystrybucji i komunikacji produktów
  • Etap 4 symulacji – prognozowanie sprzedaży, rozstrzygnięcie wyników oraz wnioski
  1. Wprowadzanie nowych produktów na rynek krok po kroku – praktyczne podsumowanie + narzędzia
  • Praktyka wprowadzania nowych produktów na rynek – poszczególne etapy
  • Narzędzia rozwoju innowacji produktowych i ich oceny
  • Kluczowe narzędzia planowania rozwoju nowych produktów na rynku
  • Wdrażanie nowych produktów i monitoring ich pozycji rynkowej

Quiz warsztatowy z etapów wprowadzania nowego produktu na rynek, praktyczne narzędzia (także
w Excelu) do wykorzystania w codziennej pracy, inspirujące case studies sukcesów i porażek nowych produktów 

Zarządzanie portfelem produktów i plan rozwoju produktów

  1. Profil kompetencji product managerów
  • Role w zespole zarządzania produktami
  • Dyscyplina wdrażania strategii i szczegółowy plan działania
  • Kreatywność i wyszukiwanie nieszablonowych rozwiązań

Testy rozwojowe, pozwalające każdemu z uczestników zdiagnozować indywidualny profil kompetencji w zakresie zarządzania, ról zespołowych i innowacyjności

  1. Ocena portfela produktowego w praktyce
  • Kategoryzacja portfela produktów
  • Narzędzia analiz porfelowych – BCG i McKinsey w praktyce
  • Praktyczne wnioski i wskazówki z zarządzania portfelem produktowym

Praktyczne narzędzia w MS Excel do wykorzystnia w codziennej pracy, case-study
i mini-grywalizacja na podstawie realnych danych rynkowych

  1. Plan rozwoju produktów
  • Audyt zarządzania produktami
  • Analiza konkurencji – profesjonalna analiza cross-SWOT, analiza pozycjonowania produktów przez konkurencję
  • Analiza rynku I analiza potencjału segmentów rynku
  • Strategia rozwoju produktu w układzie produkt-rynek
  • Pozycjonowanie produktu na rynku
  • Wdrażanie i kontrola strategii produktowej

Mini-rywalizacja międzyzespołowa z wykorzystaniem realnych danych rynkowych oraz praktycznych narzędzi w MS-Excel do wykorzystania w codziennej pracy

  1. Wdrażanie strategii produktowej oraz marketing-mix
  • Wyznaczanie cen nowego produktu w praktyce i psychologia cen
  • Kluczowe wskaźniki zarządzania dystrybucją i sprzedażą produktów B2C i B2B
  • Monitorowanie pozycji rynkowej produktu z wykorzystaniem wskaźników komunikacyjnych (product development funnel)
  • Przykłady (case-studies) sukcesów I porażek zarządzania produktami w Polsce
    i na świecie

Praktyczne narzędzia i wskaźniki zarządzania cenami, dystrybucją i komunikacją produktów – do wykorzystania w codziennej pracy, inspiracje z różnych branż (także z sektorów uczestników szkolenia), wskazówki i rekomendacje dotyczące wdrażania narzędzi zarządzania produktami w codziennej pracy.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

2790 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

2490 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 20%, trzeci uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 12 - 13 listopada 2024 Warszawa

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
359 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne