Szkolenie (stacjonarne / online) Inteligencja emocjonalna w biznesie

#Prism

Jak skutecznie zarządzać emocjami własnymi i innych?

Korzyści ze szkolenia

 

  • dowiesz się jak w praktyce wykorzystać swoją inteligencję emocjonalną,
  • nauczysz się rozpoznawać style zachowań innych osób,
  • poznasz nowy sposób rozumienia przyczyn trudności pojawiających się relacjach i sposoby ich przekraczania,
  • zrozumiesz emocje swoje i innych,
  • rozwiniesz zdolność rozumienia i przewidywania własnej reakcji w różnych sytuacjach.
  • 2024-04-23 2024-04-24 23 - 24 kwietnia 2024, Warszawa
  • 2024-06-11 2024-06-12 11 - 12 czerwca 2024, Warszawa
  • 2024-11-05 2024-11-06 05 - 06 listopada 2024, Warszawa
  • 2024-12-17 2024-12-18 17 - 18 grudnia 2024, ON-LINE

Program szkolenia Inteligencja emocjonalna w biznesie

  1. Inteligencja emocjonalna i znaczenie emocji w życiu zawodowym:
    • czym jest inteligencja emocjonalna i dlaczego warto ją rozwijać,
    • inteligentni emocjonalnie są skuteczniejsi!
    • 5 kompetencji emocjonalnych i społecznych w praktyce.
    • na co powinniśmy zwrócić naszą uwagę – IPD (indywidualny plan działania)
  2. Samoświadomość emocjonalna- mechanizmy i skutki emocji
    • znajomość swoich emocji,kiedy i jak ich doświadczam – kolory emocji.
    • nagła i przedłużająca się zmiana w moim sposobie życia.
    • emocjonalne reakcje na kryzys, strach: jak my ludzie, reagujemy?
    • zdolność do ich rozumienia emocji innych jako warunek sprawnego działania w środowisku zawodowym,
    • jak umiejętnie wyrażać emocje?
    • wysoka samokontrola -zdolność zarządzania własnymi emocjami,
    • proaktywnosć i reaktywność w pracy z emocjami,
    • proaktywne sposoby na spędzanie czasu, edukację, wzmacnianie relacji (zamiast zamartwiania i stresu)
  3. Budowanie solidnych relacji:
    • co osobiście mogę  zrobić z sytuacją, w której się znajduję,  co zrobić ze swoimi emocjami?
    • zasady kierowania emocjami,
    • jak komunikować emocje, by one nie komunikowały się za nas?
    • techniki asertywne wyrażania emocji w trudnych sytuacjach interpersonalnych,
    • reagowanie na atak werbalny (na chłodno),
    • reagowanie na zaczepki manipulacyjne i nieuprawnioną krytykę,
    • wyrażanie konstruktywnej krytyki opartej o uwalnianie emocji,
    • komunikacja niewerbalna – jak otoczenie czyta moje emocje,
    • jak komunikacja niewerbalna wpływa na mnie? – postawa, a emocje i hormony.
  4. Zaawansowane umiejętności społeczne:
    • rozpoznawanie i rozumienie potrzeb i postaw innych – praca na empatii,
    • zyski i straty: czy warto być empatycznym w biznesie? (po co nam empatia w relacjach?)
    • wpływ nastroju, gdy dostaniemy zadanie do wykonania,
    • automotywacja, a język jakim do siebie mówimy,
    • różnice w postrzeganiu i interpretacji tych samych stwierdzeń; zauważanie różnic między faktami a interpretacją (emocji),
    • wpływ społeczny – czyli, jak działać partnersko i budować współpracę?
    • podejmowanie decyzji w oparciu o fakty, nie o emocje i uczucia,
    • jak panować nad silnymi emocjami jak gniew, złość, irytacja, frustracja, bezradność - co robić? czego nie robić?
    • jak sobie radzić z przeciążeniami? jak się „samo-regulować?
    • jak  ja mogę zachować spokój i zaakceptować sytuację?
  5. Zmiana zaczyna się ode mnie:
    • analiza trudności komunikacyjnych na przykładach uczestników,
    • wypracowanie planu działania w kierunku polepszenia jakości relacji.

Opinie o szkoleniu:

  • Beata, -
    Podziękowania dla prowadzącego za za dużo odniesień, do konkretnych sytuacji, co pozwalało lepiej zwizualizować i zrozumieć dany temat.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1890 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1590 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 20%, trzeci uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 23 - 24 kwietnia 2024 Warszawa
  • 11 - 12 czerwca 2024 Warszawa
  • 05 - 06 listopada 2024 Warszawa
  • 17 - 18 grudnia 2024 ON-LINE

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
359 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne