Szkolenie Akademia Prezentacji: Storytelling, retoryka i wystąpienia publiczne - poziom II

#

Współbrzmienie & storytelling. Wyższy poziom prezentacji.

Czego się nauczysz?

  • jak tworzyć angażujące i aktywizujące publiczność prezentacje,
  • jak docierać do różnego typu odbiorców, a szczególnie do negatywnie nastawionej części,
  • będziesz potrafił budować treści motywujące i unikać przekazów demotywujących,
  • jak wykluczać szumy komunikacyjne oraz być blisko odbiorcy, tj. kontrolować publiczność,
  • jak wykorzystać siłę storytellingu do udoskonalenia swoich prezentacji,
  • jak zaprezentować produkt, usługę, projekt lub pomysł za pomocą opowieści,
  • zwiększysz perswazyjność przekazu za pomocą storytellingu,
  • będziesz potrafił osiągać efekt inspiracji w prezentacjach,
  • poznasz i zastosujesz techniki improwizacji praktycznej - prezentowanie ad hoc, bez przygotowania.
    • do uzgodnienia

Program szkolenia Akademia Prezentacji: Storytelling, retoryka i wystąpienia publiczne - poziom II

  1. Prezentacje są nudne - dlatego ludzie na nich usypiają, a może być inaczej:
    • piramida G. Freytaga i struktura narracji,
    • niewidoczność w prezentacji - jak pomóc publiczności zobaczyć idee?
    • jak utworzyć autentyczną więź z prezentacją i audytorium?
    • to publiczność jest Twoim bohaterem - wtedy nie będą się nudzić:
      • Ty: mentor - Yoda
      • Oni: bohater - Luke Skywalker
  2. Bez ryzyka nie ma emocji - pobudzenie, jako silny motywator:
    • schemat Syda Fielda w budowaniu dramaturgii,
    • kontrast jako tok narracji:
      • kontrast emocjonalny,
      • kontrasty stylu prezentowania,
      • kontrast treści.
  3. Mini wykres prezentacji - jak szybko narysować swoją prezentację?
    • zastosowanie metody w prezentacji ad hoc.
  4. Trudno wpłynąć na kogoś, kogo się nie zna- budowanie dialogu z audytorium:
    • jak znaleźć rezonans z odbiorcami?
    • główny cel - odkryj na czym im zależy i jak to powiązać z Twoją ideą?
    • znajdź wspólny grunt - jak nawiązać autentyczny kontakt z audytorium?
    • kontrola publiczności i zainteresowanie zmęczonej publiczności,
    • a kiedy jednak strony się „nie lubią" - jak pracować z nieprzychylnie nastawioną publicznością?
  5. Jeśli chodzi ci tylko o przekazanie informacji - wyślij je mailem:
    • jak przekonać publiczność, żeby porzuciła stare przyzwyczajenia i przekonania i przyjęła nowe?
    • „Wielka idea" i jej 3 właściwości - jak przekonać audytorium do celu:
    • poradź sobie z oporem: odmowa.
      • strefa komfortu
      • strach
      • słabości
      • nieporozumienia
      • przeszkody
      • władza
    • przedstaw cenną nagrodę - motywacja w prezentacji,
    • perswazja, czyli charakter, emocje i logika.
  6. Pozbądź się wszystkiego, co nie współbrzmi - mów z sensem!
    • schemat drzewa - logiczna struktura tematyczna, czyli jak przeprowadzić myśl słuchacza?
    • retoryka w wystąpieniach,
    • struktury organizacyjne wzbudzające zainteresowanie,
    • struktury organizacyjne perswazyjne.
  7. Storytelling - siła opowieści biznesowej, czyli coś, co zapamiętają na długo:
    • wzorzec opowieści, formuła prezentacji, punkty zwrotne i kulminacyjne,
    • przemień informacje w opowieści,
    • strategiczny storytelling w prezentacji - jak wzmocnić oddziaływanie prezentacji na audytorium?
    • perspektywa oglądania treści,
    • jakie argumenty działają w opowieści?
    • gdzie szukać emocji? jak je budować?
    • prezentacja przykładów zastosowania opowieści w biznesie - jak to robią najlepsi?
    • Twoja opowieść na srebrnym ekranie.
  8. Retoryka w prezentacjach:
    • sztuka kompozycji,
    • sztuka argumentacji,
    • retoryczne zasady perswazji,
    • sztuka analizy znanych wystąpień,
    • krótkie formy retoryczne-warsztat.
  9. Wystąpienia przed dużą grupą:
    • specyfika wystąpień przed dużą grupa,
    • praca z mikrofonem,
    • bank metodyczny,
    • metody angażujące duże grupy.
  10. Prezentowanie ad hoc - technika improwizacji praktycznej i jej zastosowanie w wystąpieniu (wg Violi Spolin):
    • "stay hungry, stay foolish" - elastyczność, otwartość, gotowość na zmianę w prezentacji,
    • blokowanie i akceptacja „oferty" w prezentacji,
    • jeśli nie posiadasz kompetencji i wiedzy, nie improwizuj - zasady improwizacji praktycznej,
    • zastosowanie poznanych technik w prezentacji biznesowej.
  11. TEAMWORK - to już jest FINAŁ! Najlepsze praktyki wystąpień.

 

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1490+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified