Szkolenie (stacjonarne / online) Komunikacja zaawansowana - praktyczny trening

#

Jak budować korzystne relacje w biznesie?

Korzyści ze szkolenia

  • przekazanie uczestnikom praktycznych narzędzi i metod zwiększających ich skuteczność w zarządzaniu zróżnicowanymi sytuacjami komunikacyjnymi
  • wypracowanie osobistego stylu komunikacji i zarządzania relacjami w oparciu o praktyczne narzędzia komunikacyjne
  • praktyczny trening stosowania zaawansowanych narzędzi komunikacyjnych oparty na symulacjach bazujących na sytuacjach z ich codziennej praktyki zawodowej
  • 2022-03-03 2022-03-04 03 - 04 marca 2022, ON-LINE
  • 2022-06-02 2022-06-03 02 - 03 czerwca 2022, Warszawa
  • 2022-09-22 2022-09-23 22 - 23 września 2022, ON-LINE

Program szkolenia Komunikacja zaawansowana - praktyczny trening

  1. Pochlebstwa kontra konstruktywne pozytywne wzmocnienia:
    • Wyzwanie: Jak i dlaczego chwalić współpracowników w efektywny sposób?
    • główne obawy w obszarze udzielania pochwał swoim współpracownikom, 
    • kluczowa psychologiczna funkcja pochwały w budowaniu motywacji, zaangażowania i namacalnej zmiany zachowania,
    • model konstruktywnej pochwały,
    • metoda przekazania pozytywnego wzmocnienia (pozytywna informacja zwrotna w warunkach małej ilości czasu),
    • metoda interaktywna (pozytywna informacja zwrotna jako rozmowa motywująca),
    •  tworzenie opisu konkretnych zachowań bazującego na przykładach.
  2. Destrukcyjna krytyka kontra konstruktywne udzielanie trudnych informacji zwrotnych:
    • Wyzwanie: Jak wykorzystywać krytyczne informacje zwrotne do namacalnej zmiany zachowania współpracownika?
    • czarna lista błędów komunikacyjnych popełnianych w trakcie udzielania trudnych informacji zwrotnych,
    • psychologia oceniania i mechanizmy emocjonalne występujące w trakcie przyjmowania krytyki,
    • przygotowanie do trudnej rozmowy ze współpracownikiem,
    • pytania i strategie budujące u odbiorcy poczucie odpowiedzialności i chęć wprowadzania zmian,
    • zachęcanie współpracownika do generowania rozwiązań.
  3. Skupienie na sobie kontra aktywne słuchanie rozmówcy:
    • Wyzwanie: Jak aktywnie słuchać i stosować dopasowane do sytuacji pytania w rozmowach ze współpracownikami?
    • techniki aktywnego słuchania w mowie ciała,
    • sztuka zadawania dopasowanych do sytuacji pytań,
    • analiza różnych rodzajów pytań i ich funkcji w komunikacji.
  4. Stanowczość kontra uległość:
    • Wyzwanie: Jak radzić sobie w trudnych rozmowach ze współpracownikami?
    • szantaż emocjonalny i sposoby jego rozpoznawania,
    • strategie szantażu emocjonalnego i praktyczne sposoby radzenia sobie z manipulacją, emocjami i wzbudzaniem poczucia winy przez rozmówców,
    • kluczowa rola asertywności w komunikacji,
    • narzędzia asertywności gotowe do zastosowania w trudnych rozmowach, 
    • rola konsekwencji w budowaniu autorytetu i współpracy opartej na zasadach.
  5.  Inspirowanie, motywowanie i angażowanie w działanie:
    • Wyzwanie: Jak skutecznie motywować i inspirować współpracowników?
    • co motywuje ludzi do pracy i czy zawsze są to głównie pieniądze?
    • dopasowywanie motywatorów do konkretnych osób,
    • przekonywanie do zaangażowania za pomocą konkretnych metod psychologii komunikacji,
    • model CELOWO (ciekawość, emocje, lekcja, obrazy, wiarygodność, opowieść) i jego zastosowanie w inspirowaniu i motywowaniu członków zespołu.
  6. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych:
    • Wyzwanie: Jak komunikować trudne informacje i zmiany oraz zarządzać trudnymi emocjami rozmówców?
    • słowa mają znaczenie, czyli skuteczne sposoby zarządzania znaczeniem informacji,
    • psychologia konfliktu,
    • jasne i ciemne strony konfliktów,
    • tworzenie procedur angażowania w przejmowanie inicjatywy na rzecz szukania rozwiązań sytuacji trudnych,
    •  konkretne techniki komunikacyjne ułatwiające zarządzanie emocjami rozmówców w trakcie sytuacji trudnych.
  7. Budowanie autorytetu i budowanie relacji w komunikacji:
    • Wyzwanie:Jak skutecznie komunikować swój autorytet i wzbudzać prawdziwy szacunek równocześnie budując pozytywne relacje?
    • kluczowe błędy w budowaniu autorytetu,
    • słowa kontra czyny - w jaki sposób dawać przykład swoim zachowaniem, by chcieli za nami podążać,
    • mowa ciała w budowaniu autorytetu w trakcie codziennych kontaktów z podwładnymi, 
    • stabilność, otwartość i ekspresja w mowie niewerbalnej,
    • oblanie się kawą - czy rzeczywiście ludzie podążają za nieskazitelnością i osobami, które nie popełniają błędów
    • budowanie pewności siebie opartej na dowodach,
    • kluczowa rola sympatii w codziennych kontaktach zawodowych,
    • elementy budujące pozytywne relacje ze współpracownikami.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1590 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1290 zł

+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestnik - 20% 3 uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 03 - 04 marca 2022 ON-LINE
  • 02 - 03 czerwca 2022 Warszawa
  • 22 - 23 września 2022 ON-LINE

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Leonardo Hotels ****

400m od High5
335 zł za 1 os.

Oxygen Residence

0 m od High5
250 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified