Szkolenie SZKOŁA SEKRETAREK I ASYSTENTEK

#

Jak budować wizerunek profesjonalistki i wykorzystywać nowoczesne narzędzia do efektywnej pracy?

Czego się nauczysz?

  • dowiesz się jakie są zasady efektywnej współpracy z przełożonym i osobami strategicznymi w firmie,
  • nauczysz  się jak być asertywną i radzić sobie w sytuacjach stresowych i z trudnymi klientami,
  • będziesz świadomie budowała swój wizerunek oraz wizerunek firmy, 
  • dzięki indywidualnej analizie kolorystycznej, dowiesz się w jakich kolorach prezentujesz się najlepiej, 
  • poznasz nowoczesne rozwiązania, które ułatwią Ci organizację pracy,
  • poznasz zasady tworzenia raportów, archiwizacji i interpretację przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
  • będziesz wiedziała jak zarządzać dokumentacją.
  • nauczysz się przygotowywać ciekawe prezentacje,
  • poznasz najnowsze technologiczne trendy, dzięki którym będziesz lepiej zarządzać czasem.
  • 15 - 16 kwietnia 2019, Warszawa
  • 11 - 12 czerwca 2019, Warszawa
  • 11 - 12 czerwca 2019, Warszawa

Program szkolenia SZKOŁA SEKRETAREK I ASYSTENTEK

Moduł I

Asystentka jako profesjonalny partner w zarządzaniu. Jak wzmocnić swoje umiejętności komunikacyjne i poprawić efektywność osobistą?  
  1. Efektywna współpraca z przełożonym i osobami strategicznymi:
    • moja rola zawodowa,
    • ustalenie zasad współpracy, wymagań i oczekiwań,
    • optymalny model współpracy a styl pracy przełożonego,
    • proaktywność i wspieranie realizacji zadań przełożonego,
    • jak reprezentować przełożonego podczas nieobecności?
    • polityka prywatności.
  2. Zarządzanie informacją: 
    • odpowiedzialność w komunikacji,
    • komunikacja formalna i nie-formalna,
    • koordynowanie przepływu, 
    • zarządzanie hierarchią informacji,
    • notatki ze spotkań,
    • zbiór dobrych praktyk.
  3. Profesjonalizm w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z klientem:
    • trzy filary: empatia, zgodność z procedurą, odpowiedzialność za rozwiązanie problemu,
    • sposoby budowania pozytywnego kontaktu z klientem (efekt pierwszeństwa, efekt aureoli),
    • jak zapobiegać procesowi „tworzenia" trudnego klienta?
    • zasady aktywnego słuchania,
    • udzielanie rzeczowych informacji (oparcie na faktach, regulaminie i procedurach),
    • dbamy o interesy firmy-elementy komunikacji asertywnej (asertywne stawianie granic),
    • co zrobić, żeby mnie słuchano-zestaw ćwiczeń z zakresu emisji głosu do zwiększenia siły wypowiedzi.
  4. Efektywność w pracy asystentki/sekretarki: 
    • określanie celów zindywidualizowanych i zespołowych,
    • techniki planowania, 
    • ustalanie priorytetów, 
    • delegowanie zadań i odpowiedzialności, 
    • trening modyfikacji nieefektywnych nawyków.

Moduł II

Personal branding w pracy asystentki. Jak świadomie kształtować wizerunek osobisty i wizerunek firmy?
  1. Personal branding w biurze czyli budujemy swoją markę:jak świadomie kształtować swój wizerunek?
    • jak świadomie kształtować swój wizerunek?
    • wizerunek osobisty a wizerunek firmy,
    • pewność siebie w praktyce czyli jak ćwiczyć pewność siebie?
    • moja autoprezentacja - sesja feedbackowa: każda uczestniczka otrzyma od trenera informację zwrotną o mocnych stronach i obszarach do rozwoju, konkretne rozwiązania i zestaw ćwiczeń, który może wykorzystać w dalszej indywidualnej pracy nad swoim rozwojem zawodowym.
  1. Jak przygotować profesjonalną telekonferencję? -check-lista.
  2. Jak przygotować spotkanie, imprezę firmową?-check-lista.
  3. Prefesjonalny wizerunek asystentki/sekretarki:
    • etykieta w zakresie doboru służbowej garderoby, dodatków, fryzury,
    • dress code na recepcji,
    • makijaż a własny styl – indywidualne rozwiązania dla uczestniczek,
    • indywidualna analiza kolorystyczna - dla każdej z uczestniczek przeprowadzimy indywidualną analizę kolorystyczną i określimy optymalną paletę barw.
    • STYLE TREND BOOK

Moduł III

Nowoczesne narzędzia w pracy asystentki. Warsztat z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań ułatwiających pracę.
  1. Narzędzia do zarządzania czasem i zadaniami-warsztaty:
    • dokąd zmierzamy-live demo?
    • optymalna konfiguracja outlooka,
    • praca z pocztą przychodzącą (priorytetyzowanie i kategoryzowanie),
    • praca z listą zadań i kalendarzami, praca w grupach,
    • symulacja efektywnego dnia w pracy.
  2. Przegląd nowoczesnych aplikacji mobilnych pomocnych w organizacji pracy (aplikacje płatne i bezpłatne).
  1. Wykorzystanie nowoczesnych platform do organizacji spotkań firmowych oraz obsługi wydarzeń zewnętrznych.
  1. Zasady przygotowywania dobrych prezentacji:
    • najczęściej spotykane błędy - jak nie zniechęcać odbiorcy?
    • prezentacja w Ms Power Point czy w Prezi?
    • tworzenie ciekawych szablonów prezentacji,
    • storytellig&simplicity,
    • formatowanie tekstów, dobór czcionek, typografia, grafiki.

Moduł IV

Obsługa formalna biura. Co asystentka powinna wiedzieć na temat dokumentacji?
  1. Sztuka raportowania:
    • jak powstaje raport? Rola analizy i doboru danych,
    • funkcja zarządcza raportów,
    • niezbędne elementy raportu,
    • prezentacja danych w raporcie.
  2. Dokumentacja firmowa-obsługa formalno-prawna:
    • rodzaje dokumentacji wewnętrznej,
    • odpowiedzialność prawna za dokumentację,
    • zewnętrzny i wewnętrzny obieg dokumentów,
    • dokumenty związane z procedurami i  tworzenie procedur.
  3. Uprawnienia i dostęp do informacji w firmie:
    • regulacje, zasady,
    • podpisywanie dokumentów, pełnomocnictwa, upoważnienia,
    • udostępnianie dokumentów,
    • elektroniczny obieg dokumentów w firmie.
  4. Ochrona danych osobowych:
    • przepisy prawa w zakresie ochrony danych osobowych,
    • zakres danych pracowników i kontrahentów objęty wymogami prawa,
    • prawa i obowiązki nałożone ustawą o ochronie danych osobowych,
    • zabezpieczanie i udostępnianie danych,
    • dokumentacja związana z przetwarzaniem danych,
    • kontrola RODO, czego się można spodziewać, jak się przygotować?
    • case study.
  5. Archiwizacja dokumentów firmowych:
    • zasady archiwizacji,
    • dokumenty a przedawnienie roszczeń,
    • niszczenie dokumentów, odpowiedzialność.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 4 dni szkolenia (32 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
2890+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified