Szkolenie (stacjonarne / online) Szkoła Sekretarek i Asystentek

#

Jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia do efektywnej pracy?

Korzyści ze szkolenia

  • dowiesz się jakie są zasady efektywnej współpracy z przełożonym i osobami strategicznymi w firmie,
  • nauczysz  się jak być asertywną i radzić sobie w sytuacjach stresowych i z trudnymi klientami,
  • będziesz świadomie budowała swój wizerunek oraz wizerunek firmy, 
  • dzięki indywidualnej analizie kolorystycznej, dowiesz się w jakich kolorach prezentujesz się najlepiej, 
  • poznasz nowoczesne rozwiązania, które ułatwią Ci organizację pracy,
  • poznasz zasady tworzenia raportów, archiwizacji i interpretację przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
  • będziesz wiedziała jak zarządzać dokumentacją.
  • nauczysz się przygotowywać ciekawe prezentacje,
  • poznasz najnowsze technologiczne trendy, dzięki którym będziesz lepiej zarządzać czasem.
  • 2024-08-20 2024-08-23 20 - 23 sierpnia 2024, Warszawa

Program szkolenia Szkoła Sekretarek i Asystentek

Moduł I

Asystentka jako profesjonalny partner w zarządzaniu. Jak wzmocnić swoje umiejętności komunikacyjne i poprawić efektywność osobistą?  
  1. Efektywna współpraca z przełożonym i osobami strategicznymi:
    • moja rola zawodowa,
    • ustalenie zasad współpracy, wymagań i oczekiwań,
    • optymalny model współpracy a styl pracy przełożonego,
    • proaktywność i wspieranie realizacji zadań przełożonego,
    • jak reprezentować przełożonego podczas nieobecności?
    • polityka prywatności.
  2. Zarządzanie informacją: 
    • odpowiedzialność w komunikacji,
    • komunikacja formalna i nie-formalna,
    • koordynowanie przepływu, 
    • zarządzanie hierarchią informacji,
    • notatki ze spotkań,
    • zbiór dobrych praktyk.
  3. Profesjonalizm w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z klientem:
    • trzy filary: empatia, zgodność z procedurą, odpowiedzialność za rozwiązanie problemu,
    • sposoby budowania pozytywnego kontaktu z klientem (efekt pierwszeństwa, efekt aureoli),
    • jak zapobiegać procesowi „tworzenia" trudnego klienta?
    • zasady aktywnego słuchania,
    • udzielanie rzeczowych informacji (oparcie na faktach, regulaminie i procedurach),
    • dbamy o interesy firmy-elementy komunikacji asertywnej (asertywne stawianie granic),
    • co zrobić, żeby mnie słuchano-zestaw ćwiczeń z zakresu emisji głosu do zwiększenia siły wypowiedzi.
  4. Efektywność w pracy asystentki/sekretarki: 
    • określanie celów zindywidualizowanych i zespołowych,
    • techniki planowania, 
    • ustalanie priorytetów, 
    • delegowanie zadań i odpowiedzialności, 
    • trening modyfikacji nieefektywnych nawyków.

Moduł II

Personal branding w pracy asystentki. Jak świadomie kształtować wizerunek osobisty i wizerunek firmy?
  1. Personal branding w biurze czyli budujemy swoją markę:jak świadomie kształtować swój wizerunek?
    • jak świadomie kształtować swój wizerunek?
    • wizerunek osobisty a wizerunek firmy,
    • pewność siebie w praktyce czyli jak ćwiczyć pewność siebie?
    • moja autoprezentacja - sesja feedbackowa: każda uczestniczka otrzyma od trenera informację zwrotną o mocnych stronach i obszarach do rozwoju, konkretne rozwiązania i zestaw ćwiczeń, który może wykorzystać w dalszej indywidualnej pracy nad swoim rozwojem zawodowym.
  1. Jak przygotować profesjonalną telekonferencję? -check-lista.
  2. Jak przygotować spotkanie, imprezę firmową?-check-lista.
  3. Prefesjonalny wizerunek asystentki/sekretarki:
    • etykieta w zakresie doboru służbowej garderoby, dodatków, fryzury,
    • dress code na recepcji,
    • makijaż a własny styl – indywidualne rozwiązania dla uczestniczek,
    • indywidualna analiza kolorystyczna - dla każdej z uczestniczek przeprowadzimy indywidualną analizę kolorystyczną i określimy optymalną paletę barw.
    • STYLE TREND BOOK

Moduł III

Nowoczesne narzędzia w pracy asystentki. Warsztat z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań ułatwiających pracę.
  1. Narzędzia do zarządzania czasem i zadaniami-warsztaty:
    • dokąd zmierzamy-live demo?
    • optymalna konfiguracja outlooka,
    • praca z pocztą przychodzącą (priorytetyzowanie i kategoryzowanie),
    • praca z listą zadań i kalendarzami, praca w grupach,
    • symulacja efektywnego dnia w pracy.
  2. Przegląd nowoczesnych aplikacji mobilnych pomocnych w organizacji pracy (aplikacje płatne i bezpłatne).
  1. Wykorzystanie nowoczesnych platform do organizacji spotkań firmowych oraz obsługi wydarzeń zewnętrznych.
  1. Zasady przygotowywania dobrych prezentacji:
    • najczęściej spotykane błędy - jak nie zniechęcać odbiorcy?
    • prezentacja w Ms Power Point czy w Prezi?
    • tworzenie ciekawych szablonów prezentacji,
    • storytellig&simplicity,
    • formatowanie tekstów, dobór czcionek, typografia, grafiki.

Moduł IV

Obsługa formalna biura. Co asystentka powinna wiedzieć na temat dokumentacji?
  1. Sztuka raportowania:
    • jak powstaje raport? Rola analizy i doboru danych,
    • funkcja zarządcza raportów,
    • niezbędne elementy raportu,
    • prezentacja danych w raporcie.
  2. Dokumentacja firmowa-obsługa formalno-prawna:
    • rodzaje dokumentacji wewnętrznej,
    • odpowiedzialność prawna za dokumentację,
    • zewnętrzny i wewnętrzny obieg dokumentów,
    • dokumenty związane z procedurami i  tworzenie procedur.
  3. Uprawnienia i dostęp do informacji w firmie:
    • regulacje, zasady,
    • podpisywanie dokumentów, pełnomocnictwa, upoważnienia,
    • udostępnianie dokumentów,
    • elektroniczny obieg dokumentów w firmie.
  4. Ochrona danych osobowych:
    • przepisy prawa w zakresie ochrony danych osobowych,
    • zakres danych pracowników i kontrahentów objęty wymogami prawa,
    • prawa i obowiązki nałożone ustawą o ochronie danych osobowych,
    • zabezpieczanie i udostępnianie danych,
    • dokumentacja związana z przetwarzaniem danych,
    • kontrola RODO, czego się można spodziewać, jak się przygotować?
    • case study.
  5. Archiwizacja dokumentów firmowych:
    • zasady archiwizacji,
    • dokumenty a przedawnienie roszczeń,
    • niszczenie dokumentów, odpowiedzialność.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 4 dni szkolenia (32 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

3290 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 4 dni szkolenia (32 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

2690 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 10%, trzeci uczestnik - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 20 - 23 sierpnia 2024 Warszawa

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
400 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne