Szkolenie Motywowanie i angażowanie. Motywacja 3.0. Auto-motywacja. Lojalność.

#zarzadzanie zespolem

Jak motywować i angażować swoich pracowników i siebie?

Jest różnica między zainteresowaniem a oddaniem. Gdy jakaś czynność cię interesuje, wykonujesz ją tyko wtedy, gdy jest ci wygodnie. Jeśli zaś jesteś czemuś oddany, nie ma żadnych wymówek, liczą się jedynie wyniki.
Ken Blanchard

Korzyści ze szkolenia

  • dowiesz się czym jest motywacja 3.0 w praktyce zarządzania zespołem,
  • będziesz potrafił wzbudzać  zaangażowanie w oparciu o motywatory,
  • dobierzesz i dostosujesz narzędzia motywacyjne do potrzeb pracowników,
  • rozpoznasz zagrożenia i zapobiegniesz demotywacji.
  • 02 - 03 grudnia 2019, Warszawa

Program szkolenia Motywowanie i angażowanie. Motywacja 3.0. Auto-motywacja. Lojalność.

  1. Wprowadzenie do tematu szkolenia: 
    • PUZZLE MOTYWACYJNE, czyli fundamenty motywacji człowieka,
    • krótka lekcja historii motywacji,
    • modele przywództwa: transakcyjne i transformacyjne a motywacja,
    • kilka słów o Teorii Samookreślenia Deci'ego i Rayan'a,
    • czym jest Motywacja 3.0 w praktyce zarządzania?
    • MODEL RECOGNITION.
  2. „Manager Motywatorem":
    • co mnie motywuje do pracy?
    • jak wzmacniać własną motywację?
    • jak moja zmiana może wpłynąć na zmianę otoczenia?
  3. Motywowanie z wykorzystaniem KONCEPCJI PINKA: strategicznie, taktycznie, operacyjnie.
  4. Budowanie motywacji wewnętrznej:
    • specyfika działania motywacji wewnętrznej: znaczenie emocji, rodzajów zadań i oczekiwań,
    • jak skutecznie dopasować motywację  do typu osobowości pracownika (model PRISM)?
    • poziomy motywowania.
  5. Wykorzystanie dynamiki grupy w procesie angażowania pracowników: 
    • jak oddziaływać na  motywację w procesie grupowym: poczucie przynależności, hierarchia i rywalizacja?
  6. Motywujący charakter relacji pracownika z szefem: 
    • jaki wpływ na motywację zespołu ma lider?
    • czego oczekują od szefa pracownicy?
    • SIŁA naszych PRZEKONAŃ i  praktyczne działanie Efektu Pigmaliona,
    • jak zastosować Zasadę R-J do zwiększania zaangażowania pracowników?
    • jakie znaczenie ma uznanie dla pracownika (EMPLOYEE RECOGNITION)?
    • jak weryfikować pracę? jak przekazywać pochwały i krytyki, żeby działały motywująco?
  7. Różnica pokoleniowa X, Y, Z/C i jego motywacyjna funkcja:
    •  wartości pokolenia X kontra Y i Z oraz ich związek z czynnikami motywującymi,
    • pokolenia a brak celu, sensu i pasji w pracy, w jaki sposób można je zweryfikować?
  8. Nowe  podejście do oceniania a motywacja:
    • analiza systemów, co działa, a co nie działa?
    • jak zastosować w praktyce METODĘ 3 PYTAŃ i zasadę Feed-Forwarding?
  9. Postępowanie z problemami zagrażającymi motywacji:
    • jak szybko rozpoznać i zdiagnozować przyczyny spadku motywacji?
    • jak zarządzać ciągłymi zmianami, kryzysami i innymi  czynnikami destabilizującymi motywację? 
    • LISTA DEMOTYWATORÓW.
  10. Motywacja a lojalność pracowników:
    • jak odróżnić lojalnych pracowników od nielojalnych z punktu widzenia szefów?
    • jak długo można być lojalnym?
    • kiedy lojalny pracownik zamienia się w „czarną owcę"?
    • czy pracownika zmotywowanego do pracy można uznać jednocześnie za lojalnego?
    • czy pracownik lojalny musi wykazywać się automatycznie dużym zaangażowaniem?
  11. Różnice międzykulturowe a motywacja zespołowa.
  12. Podsumowanie szkolenia. I co dalej? Mój INDYWIDULANY PLAN angażowania pracowników.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin)
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

1490 zł

+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia


Zapisz
on-line

 

Potrzebujesz papieru
Pobierz formularz zgłoszenia
w formacie .doc lub .pdf
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified