Szkolenie (stacjonarne / online) Zarządzanie zespołem szkolenie

#

Kierowanie zespołem szkolenie Warszawa

Korzyści ze szkolenia

  • zbudowanie zestawu postaw dotyczących s,iebie w roli lidera i przełożenie ich na codzienną praktykę zarządzania zespołem,
  • wytworzenie u uczestników poczucia pewności w roli lidera, dzięki wyposażeniu ich w osobisty narzędziownik skutecznej komunikacji,
  • przekazanie uczestnikom praktycznych, naukowo potwierdzonych narzędzi i metod zwiększających ich skuteczność w zarządzaniu zróżnicowanymi sytuacjami komunikacyjnymi.
  • 2023-04-20 2023-04-21 20 - 21 kwietnia 2023, ON-LINE
  • 2023-04-24 2023-04-25 24 - 25 kwietnia 2023, Warszawa
  • 2023-05-30 2023-05-31 30 - 31 maja 2023, Warszawa
  • 2023-06-20 2023-06-21 20 - 21 czerwca 2023, Warszawa
  • 2023-08-24 2023-08-25 24 - 25 sierpnia 2023, Warszawa
  • 2023-09-28 2023-09-29 28 - 29 września 2023, Warszawa
  • 2023-10-24 2023-10-25 24 - 25 października 2023, Warszawa
  • 2023-11-28 2023-11-29 28 - 29 listopada 2023, Warszawa
  • 2023-12-12 2023-12-13 12 - 13 grudnia 2023, ON-LINE

Program szkolenia Zarządzanie zespołem szkolenie

  1. STANDARDY PRACY skutecznego menedżera/kierownika:
    • mocne strony pozwalające osiągnąć sukces w kierowaniu,
    • widzenie szerszej perspektywy w pracy kierownika,
    • zarządzanie zespołem oparte na WARTOŚCIACH,
    • lekcja klasyki zarządzania zespołem: planowanie, organizowanie, kierowanie, kontrolowanie. 
  2. Pochlebstwa kontra konstruktywne pozytywne wzmocnienia:
    • główne obawy menedżerów w obszarze udzielania pochwał swoim pracownikom.
    • model konstruktywnej pochwały.
    • metoda przekazania pozytywnego wzmocnienia (pozytywna informacja zwrotna w warunkach małej ilości czasu),
    • metoda interaktywna (pozytywna informacja zwrotna jako rozmowa motywująca),
    • tworzenie opisu konkretnych zachowań bazującego na namacalnych przykładach,
    • kestrukcyjna krytyka kontra konstruktywne udzielanie informacji zwrotnych,
    • pytania i strategie budujące u pracownika poczucie odpowiedzialności i chęć wprowadzania zmian,
    • zachęcanie pracownika do generowania rozwiązań.
  3. Stanowczość kontra uległość.
    • strategie szantażu emocjonalnego i praktyczne sposoby radzenia sobie z manipulacją, emocjami i wzbudzaniem poczucia winy przez pracowników,
    • narzędzia asertywności gotowe do zastosowania w trudnych rozmowach z pracownikiem.
  4. Budowanie autorytetu lidera:
    • kluczowe błędy w budowaniu autorytetu,
    • słowa kontra czyny - w jaki sposób dawać przykład członkom zespołu, by chcieli za nami podążać,
    • czy  ludzie podążają za nieskazitelnością i osobami, które nie popełniają błędów?
    • budowanie pewności siebie w roli lidera opartej na dowodach.
  5. Generacje w pracy - czyli  kim zarządzamy i z kim współpracujemy w zespole?
  6. Zarządzanie sytuacyjne - wspólny mianownik zarządzania różnymi pokoleniami pracowników:
    • czym jest zarządzanie sytuacyjne - od diagnozy kompetencji po dopasowanie stylu zarządzania,
    • dostosowanie stylu działania menedżera w realizacji celów do pracownika,
    • poziomy kompetencji pracowników - ilu mam pracowników w poszczególnych fazach rozwojowych,
    •  preferowany styl zarządzania  zespołem- analiza w oparciu o materiał psychometryczny.
  7. Zarządzanie zespołem przez delegowanie:
    • jak wyznaczyć właściwą osobę do właściwego zadania?
    • co zrobić, aby delegowanie było skuteczne? 
    • czego delegować zdecydowanie nie warto?
    • autonomia vs kontrola - ile wolności w delegowaniu?
    • jak wykorzystać delegowanie do ROZWOJU PRACOWNIKA? 
    • jaka jest różnica między delegowaniem zadań, a delegowaniem odpowiedzialności (empowerment)?
  8. Zarządzanie zespołem przez motywowanie i angażowanie pracowników:
    • MOTYWACJA przez duże M czyli jak motywować, żeby zmotywować?
    • zarządzanie przez motywowanie FINANSOWE i POZAFINANSOWE,
    • Bbdowanie motywacji w oparciu o cel działania i tworzenie atrakcyjnej wizji.
    • Poczucie wpływu i inne potrzeby różnych pokoleń pracowników.
    • zarządzanie zespołem przez monitorowanie pracy - INSTANT FEEDBACK.
  9. Podsumowanie szkolenia zarządzanie zespołem.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1790 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1490 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 20%, trzeci uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 20 - 21 kwietnia 2023 ON-LINE
  • 24 - 25 kwietnia 2023 PEWNY Warszawa
  • 30 - 31 maja 2023 Warszawa
  • 20 - 21 czerwca 2023 Warszawa
  • 24 - 25 sierpnia 2023 Warszawa
  • 28 - 29 września 2023 Warszawa
  • 24 - 25 października 2023 Warszawa
  • 28 - 29 listopada 2023 Warszawa
  • 12 - 13 grudnia 2023 ON-LINE

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Leonardo Hotels ****

400m od High5
335 zł za 1 os.

Oxygen Residence

0 m od High5
300 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified