Szkolenie Coaching sprzedażowy on the job

#coaching sprzedażowy

Metoda aktywnego rozwijania umiejętności handlowców w ich środowisku pracy.

Czego się nauczysz?

• Aktywnie rozwijać konkretne umiejętności i kompetencje handlowców w czasie ich rzeczywistej pracy z Klientem.
• Oddzielać rolę menedżera sprzedaży od coacha i trenera.
• Konstruować cele wg. modelu SMARTER
• Obserwować i analizować mocne strony jak i obszary do rozwoju handlowców.
  • Udzielać precyzyjnej i motywującej informacji zwrotnej.
  • Zadawać inspirujące i rozwojowe pytania coachingowe.
  • Wykorzystywać w praktyce model GROW w czasie wspólnych wizyt rynkowych z handlowcem.
  • Reagować w trudnych i nieoczekiwanych sytuacjach związanych z zachowaniem podwładnego oraz Klienta w czasie wspólnych wizyt.
    • do uzgodnienia

Program szkolenia Coaching sprzedażowy on the job

  1. Istota i przeznaczenie metody coaching on the job.
  2. Fazy rozwoju umiejętności handlowca (pracownika).
    • Menedżer w rola trenera
    • Menedżer w roli coacha
    • Rola i postawa oraz świadomość handlowca w procesie coachingu
  3. Struktura wspólnej pracy w metodzie coaching on tha job.
    • Praca przed wspólną wizytą u Klienta
    • Partnerstwo i poczucie bezpieczeństwo w relacji handlowiec-coach
    • Model SMARTER i konstruowanie celów na konkretną wizytę handlową
    • Kontraktowanie charakteru spotkania oraz pułapki wiązane z reakcjami Klientów
    • Kategorie coachingowe, czyli co obserwować w czasie pracy?
    • Aktywna obserwacja w czasie wizyty i reakcja na nieoczekiwane zachowania Klientów.
  4. Praca po zakończeniu wizyty.
    • Diagnoza odpowiedzialności za proces
    • Auto feedback, jako narzędzie budujące samoświadomość handlowca
    • Informacja zwrotna coacha, jej struktura i cele.
    • Wybór obszaru do rozwoju
    • Trening umiejętności (coach w roli trenera)
    • Doświadczenia korekcyjne
    • Podsumowanie wspólnej wizyty
  5. Model GROW (Goals-Reality-Options-Will).
    • Analiza i praktyczne zastosowanie
    • Trening umiejętności zadawania pytań w obszarze Reality
    • Rola motywacyjna coacha 
  6. Postawy handlowców podczas coachingu.
    • Praca z handlowcem, który nie chce brać odpowiedzialności za swój rozwój
    • Praca z podwładnym, który bierze odpowiedzialność za swój rozwój swoich umiejętności.
  7. Trudne sytuacje w pracy coacha.
    • Analiza realnych sytuacji i trening reagowania
  8. Praca z kartą coachingową - praktyczne przykłady.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin) szkolenia
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium
1390+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy
Cena
Sale szkoleniowe Warszawa

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zarejestruj uczestnika


Zapisz on-line

 

lub pobierz formularz i wyślij faxem

Powyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.

Masz pytania?

Jeśli chcecie Państwo otrzymać więcej informacji o tym szkoleniu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.


Zapytaj o termin
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified