Szkolenie Techniki utrzymania klienta - intensywny trening

#

Jak skutecznie zadbać o utrzymanie klienta?

Korzyści ze szkolenia

  • skutecznie prowadzić rozmowy handlowe, aby klient w łatwy sposób zmienił się z klienta incydentalnego na klienta lojalnego,
  • dbać o relacje z klientem i jak na tych relacjach budować lojalność,
  • spełnić oczekiwania klienta w zakresie obsługi posprzedażowej, 
  • realizować obsługę klienta, aby nie odchodził, czyli: co decyduje o rezygancji klienta i jak temu zapobiegać,
  • jak reagować na rezygnacje klientów? 
    • do uzgodnienia

Program szkolenia Techniki utrzymania klienta - intensywny trening

  1. Na początek ustalmy:
    • rola klienta w rozwoju firmy, kim jest MÓJ klient?
    • co to jest lojalność klienta, kto to jest  LOJALNY klient?
    • warto, czy nie warto, zadbać o lojalność klienta?
    • DLACZEO klienci  ODCHODZĄ, główne powody rezygnacji klienta z naszych usług,
    • ćwiczenie - doświadczmy tego: "piękny świat bez marudzących klientów"
  2. Lepiej zapobiegać niż leczyć - co robić, aby klienci nie odchodzili?
  3. Pierwszy kontakt z klientem - czyli jak prowadzić rozmowy handlowe, aby klient z incydentalnego  stawał się lojalny:
    • waga zbudowania zaufania i dobrych relacji z klientem, jako inwestycja w przyszłą lojalność - czyli: dobrze zacznij a będzie łatwiej,
    • co do przyszłej lojalności klienta ma rzetelne zbadanie jego potrzeb?
    • przygotuje klienta do dobrej współpracy z Tobą - jak najskuteczniej przedstawić ofertę i co w niej ma się znaleźć, aby klient nawet nie pomyślał o zmianie dostawcy?
    • planuj sukcesy, bądź przygotowany na najgorsze - rozsądne sposoby ustalania cen w kontekście przyszłej lojalności klienta,
    • ćwiczenie: model rozmowy sprzedażowej doradczej - przygotuj i przedstaw. 
  4. Polityka ofertowa i marketingowa wobec klientów dotychczasowych i klientów "nowych" - jak to się przekłada na postrzeganie firmy i lojalność klientów.
  5. Waga obsługi posprzedażowej w budowaniu lojalności klientów:
    • jaki wpływ na lojalność klienta ma pan Janek z magazynu, - czyli, dlaczego warto, aby każdy w firmie właściwie pracował z klientem?
    • reklamacja jako prezent,
    • wykorzystanie reklamacji do zadbania o lojalność klienta,
    • skuteczne podejście do obiekcji klienta w trakcie współpracy,
    • ćwiczenie: złote zasady postępowania w wypadku reklamacjach.
  6. Komunikacja z klientem dla utrzymania jego zadowolenia i sprzyjająca jego lojalności:
    • dbałość o relacje podczas współpracy,
    • Klient naszym ambasadorem,
    • komunikacja w zakresie nowości i polityki cenowej,
    • ćwiczenie: efektywny komunikat budujący lojalność klienta.
  7. Programy lojalnościowe - zastosowanie, korzyści:
    • korzyści i zastosowanie program lojalnościowego, 
    • przygotowanie efektywnego programu lojalnościowego,
    • wdrożenie programu - kiedy, jak, z kim?
    • wskaźniki oceny działania programu w kontekście jego ewoluowania,
    • ćwiczenie: opracowanie ram programu lojalnościowego dla naszego klienta.
  8.  Co robić, kiedy klient zdecyduje się odejść?
    • metody diagnozy powodów rezygnacji klienta - co jest skutkiem, a co przyczyną?
    • rozmowa "utrzymaniowa" i kiedy ją stosować?
    • elementy niezbędnego zaufania - jak o nie zadbać?
    • czy na pewno trzeba coś klientowi dać, aby nie odszedł?
    • zasady wywierania wpływy - wykorzystanie perswazji do przekonania klienta,
    • ćwiczenie: narzędziownik do rozmowy "utrzymaniowej"
  9. Podsumowanie szkolenia i przekazanie zadań wdrożeniowych.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin)
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

1490 zł

+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zapisz
on-line

 

Potrzebujesz papieru
Pobierz formularz zgłoszenia
w formacie .doc lub .pdf
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified