Szkolenie Kreacja skutecznej reklamy

#copywriting

Skuteczna reklama-od strategii do kreacji

Korzyści ze szkolenia

  • Poznanie mechanizmów tworzenia komunikatu reklamowego ukierunkowanego na efekt - realizację celów.
  • Nabycie umiejętności przekształcania pomysłów w spójny komunikat.
  • Przybliżenie źródeł inspiracji.
  •  Zwiększenie skuteczności komunikatu reklamowego i samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych.
  • Zwiększenie efektywności działań reklamowych słuchacza i firmy, w/dla której pracuje.

 

    • do uzgodnienia

Program szkolenia Kreacja skutecznej reklamy

  1. NAJPIERW MYŚLENIE...
    • Planowanie: strategia komunikacji
    • Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
    • Rozpoznanie: odbiorca i produkt
    • Dlaczego miałbym to kupić?
    • Percepcja komunikatu - co działa, na co uważać? Porcja psychologii, estetyki i designu;
    • Co i jak obiecywać w reklamie?
    • Emocje czy rozum?
    • Argumenty: "za i przeciw" vs. "za"
    • Niech cię zobaczą!
    • Niech cię zrozumieją!
    • Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
    • Różnice między briefem „marketingowym", a briefem kreatywnym
  2. .. PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE"...
    • Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas" (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica" i in.)
    • Magic is in the product...
    • Posłuchaj konsumenta - czym jest insight i gdzie go szukać?
    • Kreatywność - mity, techniki, ćwiczenia
    • Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
    • Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
    • Wizualizacja koncepcji - od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
    • Dopracowanie szczegółów
    • Efekt zaskoczenia
    • Jak bronić swoich pomysłów?
    • Słowo - copywriting
    • Obraz - fotografia, ilustracja
    • Kompozycja całości
  3. MEDIA - zalety i wady
    • Reklama telewizyjna - obraz i dźwięk
    • Reklama prasowa - zdjęcia, ilustracje, tekst i... coś jeszcze
    • Reklama radiowa - potęga dźwięku
    • Reklama zewnętrzna - na pierwszy rzut oka...
    • Małe jest skuteczne: plakat, folder, ulotka
    • Media niestandardowe
  4. Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)

Opinie o szkoleniu:

  • Magdalena , Amadeus Polska sp. z o.o.
    Interesujący sposób pokazania tematu. Na 5.
  • Izabella , Agnis
    Zaangażowanie i pasja z jaką prowadzone były zajęcia zasługują na wyróżnienie.

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

1290 zł

+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestnik - 20%
  • 3 uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

    • do uzgodnienia

Zapisz
on-line

 

Potrzebujesz papieru
Pobierz formularz zgłoszenia
w formacie .docx lub .pdf

Hotele

blisko nas

więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified