Szkolenie (stacjonarne / online) Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem - poziom III PREMIUM

#akademia zarzadzania

Od Ja menedżer do Ja Lider

Ma­my zna­ne wiado­me. Rzeczy, o których wiemy, że je wiemy. Wiemy również, że is­tnieją zna­ne niewiado­me. In­ny­mi słowy, wiemy, że są pew­ne rzeczy, których nie wiemy. Ale są również niez­na­ne niewiado­me – ta­kie, o których nie wiemy, że ich nie wiemy.
Donald Rumsfeld

Korzyści ze szkolenia

  • dowiesz się jak budować autorytet lidera,
  • poznasz koncepcję i narzędzia wspierające Lidera służebnego,
  • dowiesz się jak budować samodzielność i poczucie  odpowiedzialności w swoim zespole,
  • doświadczysz jaką rolę powinien pełnić Lider w procesach zmian.
  • 2024-06-25 2024-06-26 25 - 26 czerwca 2024, Warszawa
  • 2024-12-10 2024-12-11 10 - 11 grudnia 2024, Warszawa

Program szkolenia Akademia Menedżera: Zarządzanie zespołem - poziom III PREMIUM

  1. Menadżer w zmieniającym się świecie:
    • widzenie szerszej perspektywy: BIG PICTURE,
    • pracownik kontra współpracownik - partnerstwo w zarządzaniu
    • zarządzanie w środowisku VUCA
    • ewolucja modeli zarządzania i czy jest jeszcze miejsce dla klasycznego modelu?
    • przywództwo... ale jakie?
    • czym jest kultura firmowa i jak się tworzy?
    • jak mogę wzmacniać i współtworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą innowacji, odpowiedzialności i efektywności?
  2. Co to znaczy być liderem w zespole:
    • model kompetencji lidera (Action Centered Leadership)
    • tworzenie atrakcyjnej przyszłości,
    • wsłuchiwanie się w oczekiwania,
    • budowanie marki i osobistej wiarygodności,
    • samoprzywództwo (Self Leadership) - motor zaangażowania i motywacji.
  3. LIDER SŁUŻEBNY-nowe podejście do zarządzania
    • czym jest przywództwo służebne (ang. servant leader)?
    • 4 domeny Lidera służebnego,
    • organizacja jako ogród, 
    • wyzwania, przed jakimi stoi Lider służebny w kontekście nowoczesnych kultur organizacyjnych,
    • narzędzia wspierające działania Lidera służebnego:
      • ramy zamiast sztywnych procesów,
      • zindywidualizowane podejście jako podstawa rozwoju pracowników,
      • odpowiadanie na potrzeby pracowników jako źródło rozwoju kompetencji i wzrostu dynamiki działań.
      • constant feedback oraz bieżąca komunikacja jako czynnik wzrostu i stymulator zmiany,
    • Lider służebny w dążeniu do usamodzielniania pracowników,
    • Lider służebny w roli przewodnika i obserwatora.
  4. Zmiany są nieuniknione:
    • gra szkoleniowa: Autokorekta + omówienie, wnioski,
    • zmiana jako proces i jako konieczność,
    • ważna rola Lidera w różnych fazach zmian,
    • jak skutecznie rozmawiać o zmianach?
      • zarządzanie informacją i przygotowanie komunikacji
      • jak komunikować trudne do zaakceptowania informacje?
    • jak funkcjonują zespoły w okresach wdrażania zmian?
    • jak unikać destrukcyjnego wpływu niektórych pracowników?
    • jak proces zmian widzą pracownicy?
    • jak lepiej rozumieć potrzeby i obawy pracowników?
    • w jaki sposób możemy wzmacniać efekty zmian i utrwalać zmianę?
    • indywidualne i zespołowe „rytuały” wspierające wprowadzenie zmian,
    • nasze potrzeby w przechodzeniu przez zmianę -jak radzić sobie z własnymi emocjami?
  5. Lider jako mediator:
    • skuteczne narzędzia mediacji szefowskiej w sytuacjach nieporozumień i okolicznościach nadzwyczajnych (konflikt, nieprzyjemne spory, opór pracowników, inne)
    • trudne decyzje i trudne rozmowy.
  6. Podsumowanie szkolenia i przekazanie zadań wdrożeniowych.

Opinie o szkoleniu:

  • Joanna, AEGON Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
    Bardzo wysoki poziom szkolenia, interesujące tematy, które mogą być wykorzystywane z powodzeniem w praktyce.
  • Andrzej, ENERGA Elektrownie Ostrołęka S.A.
    Szkolenie przydatne w pracy zawodowej, pozwalające inaczej odnieść się do swoich pracowników.
  • Maciej, Polskie Linie Lotnicze LOT
    Szkolenie pozwala uporządkowań wiele tematów. Polecam.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1890 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1590 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 20%, trzeci uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 25 - 26 czerwca 2024 Warszawa
  • 10 - 11 grudnia 2024 PEWNY Warszawa

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
359 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne