Szkolenie (stacjonarne / online) Profesjonalny Office Manager - poziom zaawansowany PREMIUM

#sekretariat

CERTYFIKOWANE SZKOLENIE: kompleksowe i profesjonalne zarządzanie biurem

Ma­my zna­ne wiado­me. Rzeczy, o których wiemy, że je wiemy. Wiemy również, że is­tnieją zna­ne niewiado­me. In­ny­mi słowy, wiemy, że są pew­ne rzeczy, których nie wiemy. Ale są również niez­na­ne niewiado­me – ta­kie, o których nie wiemy, że ich nie wiemy.
Donald Rumsfeld

Korzyści ze szkolenia

  • dowiesz się jak zaplanować budżet biura i jak tworzyć raporty,
  • poznasz zasady archiwizacji i interpretację przepisów dotyczących ochrony danych osobowych RODO,
  • nauczysz się  jak analizować i optymalizować procesy w biurze.
  • 2024-05-07 2024-05-08 07 - 08 maja 2024, ON-LINE
  • 2024-10-03 2024-10-04 03 - 04 października 2024, Warszawa
  • 2024-12-05 2024-12-06 05 - 06 grudnia 2024, ON-LINE

Program szkolenia Profesjonalny Office Manager - poziom zaawansowany PREMIUM

  1. Profesjonalny Office Manager: 
    • jaki mamy zakres obowiązków?
    • z kim i  w jakim zakresie współpracuję?
    • możliwe ŚĆIEŻKI KARIER, awansu w organizacji.
  2. PERSONAL  BRANDING - budowanie marki własnej:
    • zasadność budowania marki przez Office Managerów,
    • elementy składające się na markę własną i jak je rozwijać?
  3. ANALIZA i OPTYMALIZACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH w zarządzaniu biurem:
    • analiza przepływu pracy na poziomie procesu, wariantu, uczestnika, scenariusza, ścieżki.
    • optymalizacja procesu biznesowego - case study.
    • strategie usprawnień. 
    • znaczenie projektów pilotażowych w administracji.
  4. REGULAMINY I PROCEDURY w firmie - sztuka tworzenia wewnętrznych regulacji:
    • regulacje organizujące pracę w firmie,
    • jak stworzyć wewnętrzny regulamin - konstrukcja, publikacja i aktualizacja regulaminu,
    • jakie obowiązki leżą na właścicielu dokumentu oraz jak wygląda wewnętrzna ścieżka akceptacji?
    • aktualizowanie i udostępnianie dokumentów wewnątrz organizacji -dostępne narzędzia. 
  5.  PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI w pracy OM (na przykładzie zmiany siedziby firmy):
    • wstępne założenia do projektu 
    • etapy i harmonogram projektu 
    • zespół projektowy - kto powinien wchodzić w jego skład?
    • czy korzystać z usług firm doradczych przy projekcie? 
    • budżet projektu - co wchodzi w jego skład?
  6. PLANOWANIE BUDŻETU  w pracy office managera.
    • jak zaplanować budżet biura?
    • niezbędne elementy budżetu,
    • najczęściej popełniane błędy i ich skutki dla funkcjonowania biura,
    • jak KONTROLOWAĆ WYDATKI?
  7. Sztuka RAPORTOWANIA:
    • jak powstaje RAPORT? Rola analizy i doboru danych,
    • funkcja zarządcza raportów,
    • niezbędne elementy raportu.
  8. ZARZĄDZANIE POWIERZCHNIĄ BIUROWĄ:
    • zakres współpracy z administratorem nieruchomości
    • regulamin nieruchomości - jakie informacje zawiera? 
    • najem powierzchni - co wchodzi w skład kosztów?
    • NOWE TECHNOLOGIE w biurowcach - smart office,
    • NOWE TRENDY w biurze: agile office, coworking,
    • praca zdalna i elastyczny czas pracy.
  9. Organizacja wydarzeń firmowych i spotkań biznesowych:
    • rola Office Managera przy organizacji i podczas wydarzenia.
    • kiedy warto skorzystać z pomocy firmy eventowej i czego oczekiwać?
    • zasady współpracy z hotelami, ośrodkami konferencyjnymi, firmami cateringowymi - najważniejsze zagadnienia,
    • agendy, logistyka, check lista,
    • wykorzystanie nowych technologii przy organizacji eventów,
    • ocena eventu - sprawdź opinie uczestników po evencie.
  10. Kontakty z organami ADMINISTRACJI publicznej w pracy office managera:
    • potępowanie administracyjne i decyzja administracyjna,
    • doręczenia, odwołania, zmiana i uchylenie,
    • kontrola przedsiębiorstwa.
  11. Uprawnienia i DOSTĘP DO INFORMACJI w firmie:
    • regulacje, zasady,
    • podpisywanie dokumentów, PEŁNOMOCNICTWA, UPOWAŻNIENIA,
    • udostępnianie dokumentów,
    • ELEKTRONICZNY obieg dokumentów w firmie,
    • NISZCZENIE dokumentów: zasady, odpowiedzialność.
  12. DOKUMENTACJA KONTRAKTOWA w biurze:
    • jak czytać umowy? co jest kluczowe?
    • jak przygotowac ZAPYTANIE OFERTOWE?
    • podstawy "PROCUREMENT" w organizacji,
    • procesy ZAKUPOWE,
    • proces zawierania umów, formy umów oraz formy zabezpieczenia umów,
    • TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA- czym jest, kiedy możemy ujawnić informacje?
    • kiedy stosujemy formularze, zamówienia a kiedy stosujemy umowy,
    • terminy płatności,
    • zasady korzystania z wzorców umownych.
  13. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH RODO:
    • przepisy prawa w zakresie ochrony danych osobowych,
    • zakres danych pracowników i kontrahentów objęty wymogami prawa,
    • prawa i obowiązki nałożone ustawą o ochronie danych osobowych,
    • zabezpieczanie i UDOSTĘPNIANIE danych,
    • DOKUMENTACJA związana z przetwarzaniem danych,
    • kontrola, czego się można spodziewać, jak się przygotować?
    • case study.
  14. NOWELIZACJE, NOWE REGULACJE w 2022 mające wpływ na pracę OM.

Opinie o szkoleniu:

  • Rafał, Eden Springs
    Wszystkie elementy szkolenia były interesujące i przydadzą się w karierze zawodowej
  • Monika, BorgWarner Poland sp. z o.o
    Program był w pełni przygotowany do oczekiwań i zakresu obowiązków mojej w mojej pracy, dobra merytoryczność i zaangażowanie trenera
  • Jolanta, Mobica Limited Sp. z o.o.
    Znakomita wiedza na tematy poruszane przez trenera i fantastyczny kontakt z uczestnikami szkolenia.
  • Marta, Rockfin Sp. z o.o.
    Szkolenie o dużej ilości informacji merytorycznych, świetne ćwiczenia.
  • Karolina, Ronal Polska Sp. z.o.
    Dużo konkretnych kwestii, niezwykle kompetentna prowadząca.
  • Mariola, Nuctech Warsaw Company Limited Sp. z o.o.
    Cały program szkolenia był interesujący, bardzo praktyczne informacje. Po prostu profesjonalizm.
  • Anna, Diebold Nixdorf BPO Sp. z o.o.,
    Pomimo mało wdzięcznej tematyki, szkolenie bardzo ciekawe, a przekazane informacje mają zastosowanie w praktyce (pracy, życiu). Ogromna wiedza prowadzącego, bardzo ciekawe przedstawienie tematów.
  • Marta, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Kompetentny prowadzący, bardzo przystępny i sympatyczny, szeroki zakres szkolenia w różnej tematyce. Szkolenie prowadzone w sposób profesjonalny i wyczerpujący, moje oczekiwania.
  • Mariola, Apator S.A
    Praktyczne wiadomości, możliwość aktywnego uczestnictwa, konkretne porady prawne. Wiedza teoretyczna poparta przykładami z życia. Miła atmosfera.
  • Paulina, osoba prywatna
    Przykłady "z życia wzięte", informacje jak radzić sobie z zawiłością przepisów.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

Cena:

1690 zł

+ VAT

Szkolenie online zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin )
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat (pdf)
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring

Cena:

1390 zł

+ VAT

Rabaty:

  • drugi uczestnik - 20%, trzeci uczestnik - 25%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia

  • 07 - 08 maja 2024 ON-LINE
  • 03 - 04 października 2024 PEWNY Warszawa
  • 05 - 06 grudnia 2024 ON-LINE

Zarezerwuj

 

Hotele

blisko nas

Oxygen Residence

1 m od High5
340 zł za 1 os.

Ibis Warszawa Centrum

350m od High5
359 zł za 1 os.
więcej
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne