Szkolenie Profesjonalna asystentka / sekretarka plus PREMIUM

#sekretariat

CERTYFIKOWANE SZKOLENIE: Organizacja biura i współpraca z przełożonymi

Korzyści ze szkolenia

Analiza kolorystyczna

  • dowiesz się jak zorganizować efektywnie działający sekretariat,
  • poznasz zasady etykiety biznesowej i sztukę dyplomacji,
  • nauczysz się efektywnie prowadzić korespondencję i redagować pisma,
  • dowiesz się jak zorganizować efektywny dzień pracy,
  • zwiększysz swoją efektywność poprzez wykorzystanie zasad asertywności i panowanie nad stresem,
  • otrzymasz  inspiracje i STYLE TREND BOOK**.
  • 2020-03-19 2020-03-20 19 - 20 marca 2020, Warszawa
  • 2020-05-28 2020-05-29 28 - 29 maja 2020, Warszawa
  • 2020-07-02 2020-07-03 02 - 03 lipca 2020, Warszawa

Program szkolenia Profesjonalna asystentka / sekretarka plus PREMIUM

  1. Wstęp do szkolenia asystentka sekretarka.
  2. Profesjonalny sekretariat:
    • funkcje nowoczesnego sekretariatu,
    • kluczowe umiejętności asystentki / sekretarki - wnioski z badań,
    • WYMAGANIA przełożonych i zasady współpracy:
      • doprecyzowanie zasad współpracy,
      • polityka poufności i prywatności, tajemnica przedsiębiorstwa,
      • przekazywanie i przyjmowanie informacji.
    •  WIZERUNEK firmy a wizerunek asystentki / sekretarki:
      • dlaczego warto i jak budować markę osobistą?
  3. ETYKIETA biznesu w sekretariacie i na stanowisku asystentki:
    • powitania, przedstawianie, tytułowanie,
    • precedencja i miejsca honorowe w biznesie,
    • SZTUKA DYPLOMACJI na co dzień: wobec przełożonego, współpracowników, klientów,
    • przyjmowanie i obsługa gości.
  4. Organizacja zebrań i SPOTKAŃ- zadania sekretarki / asystentki:
    • agenda spotkania,
    • aranżacja i przygotowanie sali spotkań, sali konferencyjnej, gabinetu,
    • współpraca z firmami cateringowymi, innymi asystentkami, recepcją,
    • trudne sytuacje -studium przypadku.
  5. Przygotowanie podróży służbowej przełożonego-najlepsze praktyki:
    • planowanie, przygotowanie, rezerwacje,
    • współpraca z dostawcami,
    • listy kontrolne, agendy (gotowe wzory i szablony),
    • monitorowanie podróży.
  6. KORESPONDENCJA firmowa:
    • zasady i normy w korespondencji papierowej i elektronicznej,
    • przygotowanie dokumentów do podpisu,
    • nowoczesne czcionki, układy graficzne pism,
    • niszczenie dokumentów - o czym muismy pamiętać?
    • redagujemy notatkę/zaproszenie/odpowiedź na e-mail-ćwiczenia praktyczne.
  7. OCHRONA DANYCH osobowych w sekretariacie:
    • jakie dane osobowe mogą być przetwarzane w sekretariatach i na stanowiskach asystenckich?
    • zasady przetwarzania, klauzule informacyjne,
    • obowiązki wynikające z RODO i prawa pracy.
  8. Profesjonalizm w OBSŁUDZE KLIENTA zewnętrznego i wewnętrznego:
    • czego oczekują od nas nasi klienci?
    • ODPOWIEDZIALNOŚĆ w komunikacji z klientem,
    • zarządzanie informacją w sekretariacie i w pracy asystentki,
    • informacja a interpretacja, fakty i mity,
    • WYMAGAJĄCY klient,
    • "nasi" trudni klienci i sposoby postepowania (scenariusze rozmów).
  9. ROZMOWA TELEFONICZNA- prowadzenie, monitorowanie, standardy:
    • formuła powitania, anonsowanie, łączenie, 
    • księga zwrotów (jęz. polski, angielski)
    • filtrowanie rozmów (3 kroki do ochrony czasu),
    • ochrona prywatności,
    • umawianie spotkań, trudne sytuacje.
  10. Zasady planowania i ORGANIZACJI PRACY w sekretariacie:
    • zarządzanie zadaniami, ustalanie priorytetów, siatka pilności,
    • kalendarze i prowadzenie terminarza,
    • planowanie  i praca wielozadaniowa (sprawdzone narzędzia papierowe i elektorniczne: katalog aplikacji mobinych)
    • obrona planów asystentki/ sekretarki.
  11. Skuteczna WALKA z codziennym  STRESEM;
    • najskuteczniejsze metody na opanowanie stresu, 
    • jak nie przenosić emocji?
    • regeneracja po trudnym dniu w pracy,
    • narzędzia do budowania swojej odporności psychicznej.
  12. Podsumowanie szkolenia dla sekretarek i asystentek. PLANY WDROŻENIOWE.. i co dalej?

*Dla każdej z uczestniczek przeprowadzimy indywidualną analizę kolorystyczną. Na jej podstawie pokażemy optymalne palety barw dla garderoby, dodatków, makijażu i fryzury, tak aby dobrana kolorystyka podkreślała atuty urody. Każda z uczestniczek otrzyma swój karnet kolorystyczny.

**STYLE TREND BOOK:  

  • jak wykorzystać kolor w budowaniu wizerunku?
  • inspiracje modowe-skąd czerpać pomysły?
  • jak kreować indywidualny styl?
  • elementy dobrze skomponowanej garderoby,
  • przykłady biznesowych stylizacji,
  • smart shopping.

analiza kolorystyczna

Opinie o szkoleniu:

  • Justyna, Energa S.A.
    Dziękuję za bardzo sympatycznych trenerów oraz profesjonalne szkolenie.
  • Magdalena, Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
    Według mnie szkolenie poprowadzono profesjonalnie.
  • Katarzyna, Biuro Zamówień Publicznych
    Atmosfera, trener. Wszystko mi się podobało i nic bym nie zmieniła (było ciekawie).
  • Karolina, Energo - Inwest Broker S.A.
    Nie było takiego tematu, któremu chciałabym poświęcić mniej czasu bądź całkowicie go pominąć. Szkolenie prowadzone było w sposób profesjonalny. Każdy temat został omówiony wyczerpująco. Trener miał znakomity kontakt z grupą przez co szkolenie było niezwykle ciekawe.
  • Anna, GS – Hydro Sp. z o. o.
    Było to pierwsze spotkanie, z którego jestem bardzo zadowolona. Dużo interesujących, ciekawych wiadomości przyswoiłam.
  • Iwona, ATS Sp. z o.o.
    Zajęcia były prowadzone profesjonalnie i ciekawie. Szkolenie bardzo interesujące, poszerzające wiedzę na temat pracy w sekretariacie. Godne polecenia.
  • Dorota, Philips Sp. z o o
    To najlepsze szkolenie z tego zakresu, w jakim brałam udział.
  • Karolina, PKC Group Sp. z o.o.
    Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia i nabrałam ochoty na dalsze:).
  • Katarzyna, KGHM Polska Miedź S.A.
    Bardzo pomocne szkolenie w pracy na co dzień.
  • Ewa, KGHM Polska Miedź S.A.
    Szkolenie całkowicie spełniło moje oczekiwania.
  • Jolanta, KGHM Polska Miedź S.A.
    Bardzo wysoka jakość merytoryczna szkolenia.
  • Małgorzata, KGHM Polska Miedź S.A.
    Profesjonalizm, znajomość tematu, pomoc w rozwiązywaniu problemowych sytuacji.
  • Aleksandra, AEGON S.A.
    Fajny sposób przekazywania informacji.
  • Katarzyna, AEGON S.A.
    Atmosfera, jasny przekaz wiedzy, liczne odwołania do naszych doświadczeń.
  • Krystyna, Energa Elektrociepłownia Kalisz S.A.
    Miła atmosfera. Bardzo dobry kontakt. Interesujące tematy do zastosowania w pracy.
  • Anna, Dalkia Warszawa S.A.
    Otwartość i przejrzystość, dobry kontakt z uczestnikami i wiedza merytoryczna.
  • Aneta, PZU S.A.
    Jestem bardzo zadowolona. Instruktorki bardzo zadawalające, aktywne metody prowadzenia szkolenia, wrażenia super. Dziękuje:)
  • Kalina, Ministerstwo Obrony Narodowej
    Szkolenie prowadzone bardzo ciekawie. Atmosfera genialna.
  • Emilia, Toyota Bank Polska S.A.
    Szkolenie było naprawdę interesujące, dowiedziałam się wielu ciekawych, ważnych rzeczy, informacji. Ciekawe tematy poruszane na szkoleniu, ćwiczenia.
  • Sylwia, Grupa 3J S.A.
    Podobało mi się, że zajęcia były prowadzone z poczuciem humoru a do każdej kwestii były ćwiczenia.
  • Ewelina, Polska Grupa materiałów Budowlanych sp.z o.o.
    Profesjonalny sposób prowadzenia szkolenia.
  • Marta, Miejski Ośrodek Kultury
    Bardzo mi się podobało, atmosfera super:)
  • Paulina, Wilo Polska sp. z o.o.
    Szkolenie prowadzone było w sposób profesjonalny.
  • Ewa, Ekosad
    Bardzo merytoryczne. Wiele można zastosować do usprawnienia pracy. Dużo dodatkowego materiału i ta analiza. Dziękuję.
  • Wioletta, K-EX Sp. z o.o.
    Wszystkie elementy szkolenia były bardzo ważne ii interesujące. Największy wpływ wywołały u mnie ćwiczenia z zakresu pewności siebie.
  • Anna, Centrum Handlu Hurtowego
    Świetne szkolenie. Dziękuję.
  • Małgorzta, BAT S.A.
    Dużo wiedzy, praktyczne rozwiązania. Jestem zadowolona.
  • Anna, Rządowe Centrum Legislacji
    Ogromna wiedza i doświadczenie trenera.
  • Joanna, Tauron Sp. z o.o.
    Bardzo ciekawe szkolenie: radzenie sobie ze stresem, asertywność w pracy oraz profesjonalna analiza kolorystyczna:)
  • Justyna, Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bielsku Podlaskim
    Możliwość podzielenia się doświadczeniami i przykładami z pracy
  • Jolanta, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
    Nie stresująca forma szklenia, miła atmosfeta, dużo merytoryki.
  • Marta, Tameh Polska Sp. z o.o.
    Bardzo przyjemne, pouczające i interesujące szkolenie z możliwością podawania przykładów z życia codziennego. Co najważniejsze, ułożone pod uczestników a nie prowadzone sztywno według harmonogramu.
  • Katarzyna, Starostwo Powiatowe w Olsztynie
    Profesjonalne podejście do grupy, profesjonalna prowadząca, otwartość.
  • Katarzyna, N.E.T. WOOD Sp. z o.o.
    Szkolenie bardzo interesujące, przydatne, super doświadczenie i osoba prowadząca bardzo profesjonalna i niezwykle otwarta.
  • Izabela, Adamed Sp. z o.o.
    Szkolenie zawierało wszystkie aspekty merytoryczne, których oczekiwałam. Prowadząca miała świetny kontakt z nami. Zajęcia były prowadzone w sposób dynamiczny i energetyczny.
  • Natalia, Asseco Poland S.A.
    Bardzo duża wiedza prowadzącej, przystępny sposób przekazywania , przykłady z codziennej pracy
  • Ewa, URZĄD MIASTA MIŃSK MAZOWIECKI
    Szkolenie spełniło wszystkie moje oczekiwania, na poziomie, profesjonalne, kameralność, wrócę tu :)

Metody szkoleniowe

Cena zawiera

  • 2 dni szkolenia (16 godzin)
  • skrypt szkoleniowy
  • materiały dodatkowe
  • certyfikat
  • monitorowanie zadań wdrożeniowych
  • 60 dniowy e-mentoring
  • lunch (restauracja)
  • serwis kawowy premium

1190 zł

+ VAT

Rabaty:

  • 2 uczestników - 10%
  • 3 uczestników - 15%
  • więcej - porozmawiajmy

Terminy szkolenia


Zapisz
on-line

 

Potrzebujesz papieru
Pobierz formularz zgłoszenia
w formacie .docx lub .pdf

Co jeszcze?

Działalność asystentki obfituje w nieoczekiwane zdarzenia
Asystentkę musi cechować zaradność życiowa, powściągliwość oraz umiejętność odmowy, w taktownej formie
Profesjonalna asystentka to prawa ręka swojego przełożonego
Profesjonalna asystentka to  kluczowa osoba w firmie
Profesjonalna asystentka to ważne ogniwo w komunikacji firmowej
Profesjonalna asystentka  to istotny nośnik zmian w firmie
Profesjonalna asystentka to wsparcie wszystkich działów w firmie
Profesjonalna asystentka jako informator w organizacji
Profesjonalna asystentka to budowanie właściwych i przejrzystych komunikatów
Profesjonalna asystentka to relacje interpersonalne
Profesjonalna asystentka to umiejętność współpracy z trudnymi pracownikami
Profesjonalna asystentka to silne dążenie do własnego rozwoju zawodowego
Profesjonalna asystentka to wielozadaniowość
Profesjonalna asystentka to uczciwość i moralność
Profesjonalna asystentka to dobra organizacja pracy, umiejętność słuchania, wspieranie szefa.
Profesjonalna asystentka to standardowy początek przygody z życiem zawodowym
Profesjonalna asystentka to  efektywna współpraca z przełożonym i współpracownikami

Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte
Szkolenia indywidualne

Manifest skuteczności i zadowolenia

  1. Tylko konkrety
    Na szkoleniu dostaniesz to, czego potrzebujesz. Konkretnie i praktycznie. Trenerzy skoncentrowani są na rozwiązywaniu realnych problemów. Przykłady wzięte z życia, ćwiczenia, które utrwalają nową wiedzę, wsparcie dla Twojego rozwoju. Tylko skuteczne narzędzia. Unikalna metodologia Planu Działań Wdrożeniowych i system double loop pomoże Ci zrealizować swoje cele po szkoleniu - wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujesz.
  2. Proces
    Szkolenie nie kończy się na szkoleniu. To proces. Dbając o efektywność szkoleń otwartych zapewniamy uczestnikom udział w całym procesie szkoleniowym.
  3. Nie zapominamy
    O nowo zdobytą wiedzę i umiejętności musimy się troszczyć: regularnie powtarzać i wykorzystywać w codziennej pracy. Chcemy Ci w tym pomóc. Przygotowaliśmy specjalną platformę on-linę, dzięki której będziemy z Tobą w kontakcie i będziemy przysyłać Ci, Uczestniku najważniejsze treści szkolenia, inspiracje, casy.
  4. Pewne
    Robimy wszystko, żeby nie odwoływać szkoleń Jeśli przy szkoleniu widzisz ikonę „pewny” tzn., że szkolenie odbędzie się w miejscu i o czasie – tak jak zaplanowałaś. Tylko w sporadycznych, wyjątkowych wypadkach, nie z naszej winy, szkolenie ze statusem pewny może być przeniesione na inny termin.
    Jeśli natomiast Ty z ważnych przyczyn nie możesz przyjść na zarezerwowane szkolenie, nie poniesiesz z tego powodu żadnych konsekwencji – zaproponujemy Ci inny, dogodny termin szkolenia.
  5. Komfort
    Jesteśmy w samym centrum Warszawy, w sąsiedztwie kompleksu Warsaw Spire. Tylko 5 minut od metra, tramwaju i tuż przy parking strzeżonym. Kreatywna i wygodna przestrzeń specjalnie dla Państwa została zaprojektowane przez pracownię Modelina i zyskała już uznanie na świecie ( projekt ukaże się w Modern Office Design wydawnictwa Images Publishing) Na lunch zapraszamy do restauracji Stixx. Komfort to też liczba Uczestników ma szkoleniu. Możesz mieć pewność, że będziesz w grupie nie większej niż 12 osób, a to znaczy, że będziesz miał przestrzeń dla siebie, czas na swoje pytania I rozwiązania tylko dla Ciebie.

 

 

 

 

 

High5 Certified